#


تکذیب خبر داوری در جشنواره جهانی فجر توسط نوید محمدزاده

12 آوریل 2018 بدون نظر 2081 بازدید

تکذیب خبر داوری در جشنواره جهانی فجر توسط نوید محمدزاده

نوید محمد زاده: نمی توانم در جشنواره جهانی فجر به عنوان داور باشم

با وجود این که ظهر روز گذشته ستاد خبری جشنواره سی و ششم جهانی فیلم فجر اسم نوید محمدزاده را به عنوان یکی از اعضای هیات داوران قسمت فیلم ‌های اول گزارش کرد، این بازیگر در صفحه اینستاگرامش نوشت که از حضور خود به عنوان داور هیچ خبری ندارد و به خاطر حضور در یک فیلم و یک تئاتر نمی‌ تواند این مسئولیت را قبول کند. جشنواره نیز پس از این ناهماهنگی، فهرست داوران این قسمت را از سایت خود حذف نمود!

نوید محمدزاده پس از این که رسانه ‌ها اسم او را به عنوان داور جشنواره جهانی فجر انتخاب کرده اند، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «از این که اسم خود را به عنوان داور جشنواره جهانی دیدم تعجب کردم. با احترامی که نسبت به برگزار کنندگان این جشنواره دارم، به خاطر اجرای تئاتر و فیلمبرداری فیلمی که در حال بازی در آن می باشم، موقعیتی برای داوری ندارم و داور نیستم.»

هم اکنون داوران این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر که انتخاب شده اند عبارت اند از:

داوران قسمت بین الملل: یوآنا کوز- کراوزه (فیلمساز) از لهستان، دیمیتریس آتانیتیس (فیلمساز) از یونان، جیووانی اسپانیولتی (منتقد و مدرس) از ایتالیا، میلچو مانچفسکی (فیلمساز) از مقدونیه، آدور گوپالاکریشنان (فیلمساز) از هند، محمود کلاری (فیلمبردار) از ایران و مریلا زارعی (بازیگر) از ایران.

داوران بخش جلوه گاه شرق: عمار جمال (فیلمبردار) از عراق، سالومه دموریا (بازیگر) از گرجستان، فرهاد اصلانی (بازیگر) از ایران، سوهان پانشا (تهیه کننده) از مالزی و احمد بویاجی اوغلو (منتقد و تهیه کننده) از ترکیه.

داوران نتپک: آندریاس اونگربوک (منتقد) از اتریش، رامان چاولا (برنامه ریز جشنواره) از هند،  حبیب احمدزاده (نویسنده) از ایران.

داوران بین الادیان: والری دِمارناک (منتقد) از فرانسه، توماس کرول (مدرس) از آلمان و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری (مدرس) از ایران.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *