#


مسلخ نرگس محمدی و نیما شاهرخ شاهی از چهارشنبه اکران می شود

مسلخ
25 ژوئن 2017 بدون نظر 3657 بازدید

مسلخ نرگس محمدی و نیما شاهرخ شاهی از چهارشنبه اکران می شود

مسلخ نرگس محمدی و نیما شاهرخ شاهی از چهارشنبه اکران می شود

به گزارش از من بپرس، فیلم سینمایی مسلخ با بازی نرگس محمدی و نیما شاهرخ شاهی از روز چهارشنبه در سینماهای کشور اکران عمومی خواهد شد.

قرار است مسلخ در گروه سینمایی ماندانا جایگزین فیلم مادر قلب اتمی بشود که با رسیدن به کف فروش، ناگزیر جایش را به فیلم دیگری خواهد داد.

مسلخ محصول سال 1394 و فیلمی اجتماعی است. اصغر نصیری کارگردان مسلخ است که پیشتر فیلم های منفی هیجده (1386) و شغال (1384) را نیز ساخته است.

آن گونه که از داستان فیلم مسلخ شنیده می شود، فیلمی در رده مثلث های عشقی و خیانت است. در خلاصه داستان مسلخ نوشته شده که درباره زوج جوانی به نام آرش و آوا است که پیش از ازدواج با هم قرار گذاشته اند که هیچ  وقت از هم دور نباشند و به هم دروغ نگویند. اما در ابتدای ازدواج به اجبار به هم دروغ می گویند و این مسئله با ورود زنی به نام آوش ابعاد تازه تری پیدا می کند.

نرگس محمدی که به خاطر ایفای نقش در نقش ستایش در سریال به همین نام در بین مخاطبان سینما و تلویزیون به محبوبیت رسید در این فیلم بازی می کند.

نرگس محمدی در سینما نیز در فیلم های سوپر استار (1387)، آناهیتا (1387)، عملیات مهد کودک (1391)، اخراجی ها 2 (1387) و… بازی کرده است.

نیما شاهرخ شاهی نیز نقش مقابل محمدی را بازی می کند.

عواملی که در ساخت مسلخ شرکت داشته اند، عبارتند از:

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: اصغر نصیری

بازیگران: نرگس محمدی، نیما شاهرخ شاهی، پرستو صالحی، شیوا طاهری، امیرحسین داودی، ایمان نیک نفس، لیلا عزیزی، مینا دلشاد و حدیث دوست

بازنویسی فیلمنامه: مانا بهرامی

طراح گریم و طراح صحنه: رحیم مهدی خانی

فیلمبردار: کورش مرشد سلوکی

صدابردار: احمد کلانتری

مجری طرح: محمد باجلان

جانشین تولید: مسعود عسگری

منشی صحنه: شیما باقری

عکاس: مجید بختیاری

دستیاران کارگردان: بهنام اصل، امیر قهرمانی

منشی صحنه: حدیث درگاهی

گروه تولید: ناصر وحید، بهروز بابانژاد، محسن کاظمی و حسن داودی

گفتنی است فیلم مادر قلب اتمی که مسلخ جایگزین آن در نمایش عمومی شده است، با حاشیه های بسیاری در اکران مواجه شد و حوزه هنری از نمایش آن در سینماهای متعلق به این نهاد خودداری کرد.

فیلمی که از بازی ستاره هایی مانند ترانه علی دوستی، حمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی بهره می برد و عدم فروش آن و کنار رفتن زود هنگامش از نمایش عمومی، زنگ خطری برای سینمای ایران است که می تواند با سیاست های خودسرانه از این دست، به شدت در معرض اتفاقات ناگوارتری قرار بگیرد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *