#


واکنش محمدرضا گلزار به انتشار عکس او با رئیس جمهور

محمدرضا گلزار
21 ژوئن 2017 بدون نظر 2099 بازدید

واکنش محمدرضا گلزار به انتشار عکس او با رئیس جمهور

واکنش محمدرضا گلزار به انتشار عکس او با رئیس جمهور

به گزارش از من بپرس، بالاخره محمدرضا گلزار به انتشار عکس خود با رئیس جمهور و اظهار نظر کاربران فضای مجازی دربارزه آن، واکنش نشان داد.

چند روز پیش بود که عکسی از مراسم ضیافت افطار هنرمندان با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در فضای مجازی انتشار یافت. در یکی از این عکس ها محمدرضا گلزار در حالی که یک دست خود را در جیب شلوارش قرار داده، با ژستی خاص مقابل حسن روحانی ایستاده بود.

عکس انتشار یافته از محمدرضا گلزار و حسن روحانی

عکس انتشار یافته از محمدرضا گلزار و حسن روحانی

این عکس با واکنش های کاربران فضای مجازی رو به رو شد که در از من بپرس نیز انعکاس یافت.

عده ای از کاربران این رفتار و ژست گلزار را نوعی بی ادبی به بالاترین مقام اجرایی کشور و نشانه ناآشنایی با عرف چنین دیدارهایی عنوان کردند.

حال با چند روز تأخیر، این ستاره سینمای ایران به این صحبت ها و اظهار نظرها واکنش نشان داده است. واکنش گلزار نه توجیه، بلکه بیشتر گلایه از شانتاژ صورت گرفته در این زمینه است.

او در ابتدای نوشته اش در اینستاگرام خود با تأکید بر اینکه هر عکس تنها یک فریم است که زمانی بسیار ناچیز را نشان می دهد، سعی کرده به بی انصافی در رابطه با قضاوت بر اساس یک فریم عکس واکنش نشان دهد.

گلزار در این زمینه نوشته:

در مورد عکس با آقاى روحانی و برداشت‌ ها و تفصیلاتش، واقعیتش اینه که کمال بى‌ انصافى در مورد من صورت گرفت؛ چه از عمل پخشِ اون عکس توسط اون عکاس محترم که ده ‌ها فریم عکس مناسب تر براى عرضه داشت، چه اون همه هجمه و نظرهاى مرتبط به اون عکس توسط مخاطبین.

اول به اشتباه دستى که بالا بود و رنگ پیراهنى متفاوت با من داشت و انگشترى به دست داشت، متعلق به من دونستن که با کمى دقت، فقط کمى دقت متوجه شدن که اون دستِ من نیست و دستِ شخص کناریه. بعد گفتن حالا چى پس؟! بى ‌حرف که نمى‌ شه؛ آهان این یکى دستِ گلزار چرا تو جیبشه ؟؟؟؟ زاویه سرش چرا این جوره ؟؟؟؟؟ غافل از اینکه بى‌ تردید احتمالاً اون حالت براى ثانیه ‌اى بیش نبوده.

این بازیگر معروف و پرمخاطب سینما در ادامه با اشاره به شناختش از عرف چنین دیدارهایی، سعی کرده در مقام جواب به کسانی بربیایید که او را به عدم آگاهی از رفتار مرسوم این قبیل دیدارها متهم کرده اند.

گلزار این گونه در مقام جواب گویی بر آمده است:

نه تنها تمام کسانى که منو از نزدیک مى ‌شناسند که کسانى که کوچک ترین آشنایى با من دارند نیز به اون معترفند این موضوع هیچ ربطى به  محمدرضاى گلزار معروف نداره این موضوع ریشه در مبادى آداب بودن خانوادگى من داره. این ریشه در تربیتى داره که ادب رو در تمامى مراحل زندگى من اصل کرده نه فرع.

من توى تمام این سال هاى شهرت از این معاشرت‌ ها و دیدارها که کم نداشتم، یعنى این دوستان یک لحظه فکر نمى ‌کنند که محمدرضا گلزار آدابِ این گونه مراسم رو پس از این همه سال از اونا بهتر مى‌دونه؟؟؟!!!!

این دوستان واقعاً فکر مى‌کنن مودب‌ تر از منن ؟؟؟!!!

اینا که رفتار و ادبیاتشون با ماها چنینه، با مردم و اطرافیانشون چطور تا مى کنن؟؟؟!!!!

واقعاً متأسفم. متأسفانه اوضاع خراب تر از این حرفاست.

گلزار در آخر یادداشتش با انتساب این هجمه ها به بدخواهی معترضان به رفتارش در مقابل حسن روحانی، دیدار با رئیس جمهور را مایه مباهات و افتخار خود ذکر کرده است:

«به این دوستان نکته ‌اى رو یادآورى مى‌ کنم که اعتقادمه اگه دنبال راه درستى براى رسیدن به موفقیت در هر کدوم از مراحل زندگیشون هستن، فقط کافیه در این طور رفتار، اظهارِ نظر و قضاوت‌ هاشون در مورد دیگران تجدید نظرِ جدى بکنن. ریشه همه ناکامى ‌ها این گونه بدخواهى‌ هاست و بس. فارق از همه این حرف ‌ها!!

قطعاً به عنوان یک ایرانی دیدار با رئیس ‌جمهور نازنین کشورم برایم بسیار افتخارآمیز و دوست داشتنی است. شبی بسیار به یاد ماندنی و دیدار بسیار صمیمی با ایشان داشتیم و ضمن تشکر، از خدا موفقیت و کامیابی روزافزون برایشان آرزومندم.»

به نظر می رسد سوژه عکس گلزار با رئیس جمهور به مرحله تازه ای وارد شده است. بعید است هجمه گران دست روی دست بگذارند، مخصوصاً اینکه به بدخواهی و حسادت نیز متهم شده اند.

احتمالاً در چند روز آینده با واکنش ها به این یادداشت تازه محمدرضا گلزار مواجه خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید که معترضان چه جوابی به اظهارات ستاره سینمای ایران خواهند داد.

شاید دعوای دیگری نیز بین فالورها در بگیرد!!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *