#


بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار
16 اکتبر 2017 يك نظر 3939 بازدید

بیوگرافی محمد رضا گلزار

بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار در سال 1356 متولد شد. او یک خواهر به نام آتوسا و دو برادر به نام علیرضا و بردیا دارد. تحصیلات وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار مسلط به زبان انگلیسی است و پدرش هم مهندس مکانیک می باشد.او توانسته است که در دو رشته بازیگری و نوازندگی گیتار فعالیت کند. او همچنین در زمینه های خوانندگی و مدل برای آگهی تبلیغات ها هم فعالیت می کند. او برای مدتی به تدریس گیتار روی آورد. این بازیگر به ورزش های اسکی، والیبال و شنا علاقه زیادی دارد و هم اکنون در تیم والیبال هنرمندان به عنوان کاپیتان بازی می کند.

او در فیلم های سینمایی سام و نرگس، شام آخر، زمانه، بالای شهر پایین شهر، بوتیک، چشمان سیاه، کما، زهر عسل، آتش بس، سیزده گربه روی شیروانی، شام عروسی و تله بازی کرده است. این بازیگر به عنوان مشاور هنری در سازمان بهزیستی استان تهران انتخاب شده است.

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار

فیلم شناسی محمد رضا گلزار

سلام بمبئی در سال 94شمسی، مادر قلب اتمی در سال 93شمسی، دلم می خواد در سال 92شمسی، بانویی از ماه در سال 91 شمسی، تو و من در سال 91شمسی، در امتداد شهر در سال 89شمسی، شیشو بش سال 89شمسی، دموکراسی تو روز روشن سال 88شمسی، دو خواهر سال 87شمسی، مثل آن شب 87 سال شمسی، مجنون لیلی 86 سال شمسی، توفیق اجباری 86 سال شمسی، کلاغ پر 86 سال شمسی، تله 84 سال شمسی، آتش بس 84 سال شمسی، شام عروسی سال 84شمسی، گل یخ سال 83 شمسی، بوتیک سال 82شمسی، سیزده گربه رو شیروانی سال 82شمسی، کما سال 82شمسی، چشمان سیاه سال 81 شمسی، زهر عسل سال 81شمسی، بالای شهر پایین شهر سال 81شمسی، زمانه سال 81شمسی، شام آخر سال 81شمسی و سام و نرگس در سال 79 شمسی ساخته شدند.

سریال شناسی

در سال 1391 در فیلم ساخت ایران و در سال 1393 در فیلم یار دوازدهم بازی کرد.

ترانه شناسی

محمد رضا گلزار در سال 92هجری شمسی سه ترانه خواند و آن هم عبارت است از: روز برفی، باور کن دنیامی و کارو به اینجا رسوندی.

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار

جشنواره ها و جوایز

در سال 1391 از محمد رضا گلزار با بازی در فیلم شیش و بش در سومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو قدردانی شد. در نظر سنجی مجله زندگی ایران به عنوان خوش پوش ترین بازیگر ایرانی در سال 91انتخاب شد.
در دومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو در بخش تجلیل و نکوداشت در سال 89از 11سال بازیگری محمدرضا گلزار به عنوان سوپر استار سینمای ایران از او تقدیر کردند و جایزه ای را به وی اهدا نمودند.

در نظر سنجی مجله پوشش در سال 89محمد رضا گلزار را به عنوان مر شایسته ایران انتخاب کردند.
در سال84 کاندیدای نقش اول فیلم بوتیک در جشن دنیای تصویر برگزیده شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *