#


انتقاد مهناز افشار از شایعه «دستمزد میلیاردی»

6 مارس 2018 بدون نظر 1415 بازدید

انتقاد مهناز افشار از شایعه «دستمزد میلیاردی»

مهناز افشار از شایعه سازی در مورد «دستمزد میلیاردی» انتقاد کرد

مهناز افشار که در چندین روز اخیر به خاطر اعلام ممنوعیت منتشر شدن تصویرش در سریال «گلشیفته» و شایعه سازی در مورد دستمزدش در این سریال شبکه نمایش خانگی خبرساز شده است، با منتشر کردن یک فایل صوتی این خبر را تکذیب کرد و از کسانی که این شایعات را انتشار کرده اند خواست تا سند ارائه دهند.

مهناز افشار در واکنش به این شایعه که به خاطر بازی در فیلم «گلشیفته» دستمزد میلیاردی دریافت کرده است، به اخبار منفی که در طول چند سال اخیر در مورد او منتشر شده اشاره کرد و گفت: «مهریه را بدون سند اعلام می‌ کنید ، دستمزد یک میلیاردی را بدون هیچ سندی اعلام می کنید ، ماجرای شیرخشک را هم بدون سند اعلام می کنید. خدا را شکر که حداقل به جایی رسیدیم که مردم پشتیبانی می کنند و هر حرفی را بدون سند و مدرک باور نمی کنند.»

وی علاوه بر این در این فایل صوتی که در کانال تلگرامش انتشار داده است، خواستار ارائه سند برای این اخبار انتشار یافته شد: «این بازی و کاری که انجام می دهید من را خسته نمی کند بلکه من را برای ایستادن در سرزمینم و زدن حرف هایم و گرفتن حق مصمم تر خواهد کرد. می دانم چه کاری صحیح و چه کاری اشتباه، حتی به اشتباهاتی که انجام داده ام هم آگاهی دارم. این کارها را نکنید و چنانچه حرفی می زنید برای آن سند ارائه کنید.»

این بازیگر سینما هفته گذشته بیان کرد به خاطر پشتیبانی از «دختران خیابان انقلاب» پخش تصویرش در تبلیغات محیطی سریال «گلشیفته» ممنوع شده است. این بیان او با انتقادهایی مواجه شد و او روز بعد گفته است با پیگیری تهیه کننده سریال مشکل حل شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *