#


نبرد آتش و یخ میان وایت واکر ها در فصل هفت سریال گیم آف ترونز

سریال گیم آف ترونز
16 جولای 2017 بدون نظر 4613 بازدید

نبرد آتش و یخ میان وایت واکر ها در فصل هفت سریال گیم آف ترونز

وایت آتشین در برابر وایت یخی

تا شروع فصل 7 سریال بازی تاج و تخت فقط چند ساعت باقی مانده است و درجه ی تردید در بالاترین سطح خود قرار گرفته است . حالا ، ما میدانیم که زمستان همینجاست و زمانی برای حمله وایت واکرها و ارتش وایت ها فرا رسیده است و ما نمیتوانیم بیشتر از این هیجان زده شویم .

در میان تمام مصاحبه‌ها ، خالق جهان بازی تاج و تخت جورج آر آر مارتین به تازگی اطلاعات جالب و حیرت آوری را اعتراف کرده و اینکه به طور تصادفی امکان دارد که چیزی را که خواهیم دید را تغییر دهد . بیاید بخوانیم !

جورج به تازگی با مجله TIME گفتگویی داشت و در حالی که همه ما تقریبا انتظار یک مصاحبه استاندارد از جورج آر آر مارتین داشتیم اما او اطلاعات عجیب و غریبی درباره شخصیتی که در سریال بازی تاج و تخت حضور داشت داده به ما میدهد :

بریک دنداریون ؛ بریک به عنوان رهبر گروه برادری بدون پرچم شناخته میشه و در حالی که فراموش نکردیم میدونیم اون کسی که توسط تازی کشته شد و توسط توروس اهل میر به زندگی برگردانده شد . اگر به یاد بیاورید ما او را با با یک شمشیر مشتعل و به نظر میرسد که او در کنار جان اسنو با وایت ها میجنگد اما ظاهرا چیزی وجود دارد که ما درباره بریک نمیدانیم .

جورج میگوید :

« بریک داندریون بیچاره، اون به عنوان یک شخصیت بعد از هر بار مردن کمتر کمتر به بریک اول شبیه می‌شود . خاطراتش محو می‌شد و بدنش پر از جای سوختگی و زخم شده است و او از لحاظ فیزیکی بیشتر و بیشتر زشت میشد زیرا او دیگر به عنوان یک انسان زندگی نمی کرد . ضربان قلب او دیگر کار نمیکرد ، دیگر خونی در رگ های او جریان نداشت . او یک وایت است اما وایتی را تصور کنید که جای یخ از آتش ساخته شده است . حالا بیایید به جهان آتش و یخ بازگردیم .»

صبر کنید،چی ؟ وایت آتشین ؟ از چه زمانی اینطور است ؟ آیا ما ارتشی از وایت های آتشین را که برای مقابله با وایت واکرها ساخته شدند خواهیم دید ؟ آیا این همان ترانه یخ و آتش است که ما منتظرش بودیم ؟ ما فقط باید صبر کنیم و تماشا کنیم ، شاید که این ظاهرا یکی از هزاران ایده ای است که برای ذهن ما به وجود آمده است . هیجان زده هستید ؟ ما مطمئنیم ! به ما در این باره نظر بدهید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *