#


نیمی از فروش آنلاین فیلم”316″ به بازماندگان زلزله اختصاص یافت

فیلم 316
22 نوامبر 2017 بدون نظر 1577 بازدید

نیمی از فروش آنلاین فیلم”316″ به بازماندگان زلزله اختصاص یافت

نیمی از فروش آنلاین فیلم 316 به بازماندگان زلزله اختصاص یافت

به گزارش از من بپرس، فیلم 316 که به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان حقانی می باشد و جدیدا وارد شبکه های خانگی شده است عوامل ان تصمیم گرفتن تا به خاطر حادثه ای که در غرب کشور و در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است نیمی از درآمد فروش آنلاین این فیلم را برای تهیه ی وسایل مور نیاز افراد زلزله زده در غرب کشور اهدا شد.

این فیلم سینمایی که تجربه ورود به شبکه خانگی دارد، دومین فیلم بلندی است که توسط پیمان حقانی ساخته شده است. در این فیلم هیچ بازیگری حضور ندارد و  داستان زن شصت و سه ساله را روایت می کند که داستان آن از طریق دست و پا و کفش روایت می شود.

فیلم 316

فیلم 316

قسمتی از این فیلم مربوط به تاریخ معاصر می باشد و سایر قسمت های آن زمان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را روایت می کند. این فیلم قبل از این در بسیاری از جشنواره های گوناگون خارجی حضور داشته است و مخاطبان بین المللی زیادی از این فیلم استقبال کردند.

در این فیلم سینمایی چهره ی هیچ یک از بازیگران آن نمایان نمی شود و دست ها، پاها و کفش ها داستان این فیلم را روایت می کند. کفش هایی که از زمان بدو تولد تا هنگام مرگ همراه ما می باشند ولی اکثرا به آن هیچ اهمیتی داده نمی شود و از کنار آن به سادگی گذشت می کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *