#


نسخه غیر قانونی فیلم سینمایی” نهنگ عنبر2″ در دست شبکه های ماهواره ای

نهنگ عنبر2
18 نوامبر 2017 2 نظر 2535 بازدید

نسخه غیر قانونی فیلم سینمایی” نهنگ عنبر2″ در دست شبکه های ماهواره ای

نسخه غیر قانونی فیلم سینمایی” نهنگ عنبر2″ در دست شبکه های ماهواره ای

به گزارش از من بپرس، چند روزی است که نسخه ی غیر قانونی “نهنگ عنبر2” به دست افراد قاچاق فیلم افتاده است و در مدت کمی که از این اتفاق می گذرد در بسیاری از سایت ها و فضای مجازی، لینک دانلود آن را گذاشته اند. ولی نکته ی بسیار جالبی که در این مسئله وجود دارد این است که این فیلم از کیفیت بالایی برخوردار است.

پیش از این فیلم هایی که به طور قاچاق وارد بازار می شد کیفیت بسیار پایینی داشتند. از زمانی که فیلم سینمایی “نهنگ عنبر2” که ساخته ی سامان مقدم می باشد، وارد بازار شده است اکثر شبکه های ماهواره ای این فیلم را شب گذشته شروع به پخش کرده اند و انتظار می رود که تا دوشنبه این هفته که نسخه ی قانونی این فیلم سینمایی در شبکه های نمایش خانگی پخش می شود، افراد زیادی این فیلم را چندین بار دیده اند و یا اینکه آن را دانلود کرده اند.

تولید این فیلم بر عهده ی سامان مقدم بوده است که بازیگران معروفی چون رضا عطاران، مهناز افشار، حسام نواب صفوی، ویشکا آسایش و… در این فیلم حضور دارند که از اوفاخر اردبیهشت ماه در سینماهای کشور اکران شد. فیلم “نهنگ عنبر2” بر خلاف قسمت اولش توانست در سینماهای حوزه هنری نیز به اکران گذاشته شود و در پایان به خاطر فروش بیست میلیارد تومانی اش به عنوان پر فروش ترین فیلم سینمای تاریخ ایران به شمار می رود.

نهنگ عنبر2

نهنگ عنبر2

ولی در حالی که اکثر علاقه مندان به این فیلم منتظر پخش در شبکه های خانگی بودند، نسخه غیر قانونی این فیلم از چند روز پیش وارد بازار شده است. این فیلم دارای کیفیت بالایی می باشد، ولی فیلم هایی که پیش از آن به طور قاچاق وارد بازار شده اند مانند “50کیلو آلبالو”، “فروشنده” و “گشت2” دارای کیفیت پایینی هستند و جملاتی مانند برای بازبینی وزرات ارشاد یا بازرگانی صدا و سیما بر روی آن ها مشاهده می شود.

از زمانی که این فیلم به بازار قاچاق راه پیدا کرده است، کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی از کیفیت بالای این فیلم تعریف کرده اند و برخی از سکانس های جالب این فیلم توسط کاربران صفحات اجتماعی برای دنبال کنندگان خود به نمایش گذاشته شده است.

حال باید صبر کرد تا ببینیم که مسئولان این فیلم چه واکنشی را از خود نشان می دهند. تا به الآن هیچ واکنشی برای ورود نسخه ی قاچاق این فیلم نشان داده نشده است و فقط گفت اند که این هفته نسخه ی قانونی آن به شبکه های خانگی می آیند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *