#


مهمان شب گذشته برنامه “دورهمی”: مجید مظفری به همراه دخترش نیکی مظفری

دورهمی
16 دسامبر 2017 2 نظر 2669 بازدید

مهمان شب گذشته برنامه “دورهمی”: مجید مظفری به همراه دخترش نیکی مظفری

مهمان شب گذشته برنامه “دورهمی”: مجید مظفری به همراه دخترش نیکی مظفری

برنامه “دورهمی” با اجرای مهران مدیری شب گذشته مورخ 24آذر1396 در شب سوم سری جدید این برنامه از بازیگران پیشکسوت کشورمان دعوت به عمل آورد. مجید مظفری و نیکی مظفری شب گذشته مهمان این سری از برنامه “دورهمی” بودند.

فصل جدید برنامه “دورهمی” که از 22آذرماه شروع شد، مهران مدیری با محمدرضا شریفی نیا این برنامه را آغاز کرد. از تغییرات اساسی که در این فصل از این برنامه می توان به آن اشاره کرد تغییر دکور و بازیگرانش می باشد.

مهران مدیری در ابتدای این برنامه در مورد شرایط بازنشستگی و قانون و شرایط منع به کارگیری بازنشستگان صحبت هایی را کرد و گفت: انتظار برای بازنشستگی مانند آبی است که در هاون می کوبند.

در ادامه افزود: در بین این بازنشستگان برخی از آن ها هیچ وقت بازنشسته نمی شوند و فقط از اداره ای به اداره ی دیگر انتقال می یابند.

مدیری با طعنه و کنایه هایی که به بدهکاران و میلیاردرهای بانکی زد ادامه داد: به طور طبیعی پیش نیاز پذیرش قانون منطق می باشد و اگر منطق نباشد کا کمی دشوار می شود. اصلی ترین علامت پولداری دور زدن قانون است. از زمان گذشته تا به الآن همه در پیشگاه قانون مساوی می باشند. ولی پول دارها مساوی ترند؛ زمانی که از شهم قانونی شان بیشتر بر می دارند کیف می کنند.

مهران مدیری بعد از به اتمام رسیدن صحبت هایش با مجید مظفری و دخترش به گفت و گو پرداخت. مجید مظفری و نیکی مظفری بر روی صحنه ی این برنامه آمدند و درمورد سال های زندگی شان به یکدیگر و سینمای ایران صحبت کردند.

مهران مدیری از نیکی مظفری در مورد تیپ پدرش سوال کرد که چرا همیشه پدرش خوشتیپ و جوان است و وی با لبخند در پاسخ گفت: اولین دلیلی که باعث شده است تا پدرم در این سن خوشتیپ و جوان بماند حضور من در زندگی اش است، که هم مادر و هم دختر خوبی برای او بوده ام و این می تواند مهم ترین راز برای خوب ماندن پدرم باشد.

مجید مظفری در مورد کارنامه  حرفه ای خود در تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تا جایی که توانسته ام سعیم را کرده ام که برای تمام نقش هایی که در تئاتر، سینما و تلویزیون به من می دهند خودم را آماده کنم و هر کاری که به من سپرده می شود را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

دورهمی

در ادامه نیکی مظفری گفت که سی سال سن دارد و در مورد انخاب حرفه بازیگری و حضورش در این زمینه گفت: از اول به رشته های پزشکی علاقه خاصی داشتم و تصمیم گرفتم تا در دبیرستان رشته پزشکی را انتخاب کنم. ولی در کنکورهای آزمایشی معماری خواندم و بعد از دو سال شاگرد مرحوم حمید سمندریان شدم و استاد تاکید کرد که در دفتری که داشتیم فضای پشت دوربین را یاد بگیرم و بالاخره کارم را در هنر از بازیگری تئاتر آغاز کردم و هم اکنون در دانشگاه دانشجوی طراحی لباس هستم.

مجید مظفری اشاراتی به فوت همسرش کرد و مدیری از وی سوال کرد که چرا تا به الآن مجددا ازدواج نکرده اید و وی پاسخ داد: یکی از علت هایی که باعث شده تا من ازدواج نکنم به خاطر صمیمیتی است که بین نیکی و مادرش بوده است. نیکی زمانی که با مادرش دوستی عمیقی داشت او را از دست داد و من تصمیم گرفتم که پس از فوت همسرم بیشتر در کنار دخترم باشم.

نیکی مظفری در ادامه گفت: من به پدرم حق می دهم که ازدواج کند، با اینکه تنها پدرم را در زندگی ام دارم، ولی برای من ازدواج پدرم راحت تر از ازدواج خودم می باشد.

همچنین مجید مظفری بیان کرد: در هر حال من پدر نیکی هستم و حساسیت هایی را نسبت به او دارم و اگر بخواهم ازدواج کنم و خانمی به زندگی من وارد شود، بدون شک دخترم را هیچ وقت رها نمی کنم که همسرم را بچسبم. ولی این را قول می دهم که بعد از گذشت یک ماه از زمان ازدواج دخترم من زن بگیرم.

وی در مورد تکرار نشدن فیلم های دهه 60 و 70عنوان کرد: فیلم هایی که در دهه 60و 70تولید شده اند هیچ وقت دیگر تکرار نمی شوند، چون ما تهیه کننده نداریم بلکه سرمایه گذاریم و در فیلم ها هیچ سلیقه و تنوعی وجود ندارد. هر چهار سال که وزیر تغییر می کند سلیقه ها هم عوض می شود که این شرایط هرگز خوب نمی باشد. وی نمره ی چهار و پنج را به سینمای امروز کشور داد.

مجید مظفری در ادامه گفت: به سینمای کشور کمی به مهری شده است. فیلم های ما را آن طرف دنیا بسیار تبلیغ می کنند، ولی متاسفانه در کشور خودمان تبلیغ زیادی نداریم. سینمای کشور زمانی به موفقیت می رسد که فیلم هایی را برای فستیوال های جهانی تولید کنیم و تمام هم و غم خودمان را بر این بنا بگذاریم که اکران خارجی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت که بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم و در مورد شغل این روزهای خود گفته است: کافی شاپی را برپا کرده ام که باید این کار را بیست سال پیش انجام می دادم تا بتوانم آینده ام را بسازم.

نیکی مظفری در ادامه در مورد صحبت های پدرش درباره سینمای ایران  بیان کرد: نظر من با پدرم متفاوت است و چون در نسل جدید بازیگری هستم تمام تلاش هایی که بچه ها می کنند را می بینم و این را نمی شود که انکار کرد که نسل هنری پدرم دیگر تکرار شدنی نیست، و الآن این احساس را می کنم که سینمای ایران در گروه سینماهای برتر جهان قرار دارد و همه فیلم های ایرانی در جشنواره جهانی حضور دارند. با اینکه نظرم با پدرم متفاوت است ولی صحبت هایش را تکذیب نمی کنم.

مجید مظفری در مورد اینکه نتوانسته است به بخش زلزله زده غرب کشور برود درباره شرایط اقصادی جامعه گفت: موضوعات اقتصادی بسیار گریبان گیر مردم کشور است و این مسئله بسیار درد آور است که فردی نتواند مخارج زندگی اش را تامین کند. مردم کشومان بسیار خوب هستند و باید به آن ها بها دهند.

در پایان این برنامه مجید مظفری حکم هنرمند ملی خود را به موزه برنامه دورهمی هدیه داد و دخترش نیز عکسی که از پشت صحنه فیلم کشتی آنجلیکا داشت را به موزه اهدا کرد.

مهران مدیری در پایان نوید محمدزاده را برای حضور در این برنامه دعوت کرد و از قانون های ننوشته ای که رسمی نیستند ولی اتفاق می افتد، صحبت کرد و گفت که بارها شاهد این مسئله در اداره ها و سازمان ها بوده ایم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *