#


مجموعه سینمایی مگامال با نمایش نهنگ عنبر 2 افتتاح می‌شود

مگامال
8 می 2017 بدون نظر 1185 بازدید

مجموعه سینمایی مگامال با نمایش نهنگ عنبر 2 افتتاح می‌شود

مجموعه سینمایی مگامال با نمایش نهنگ عنبر 2 افتتاح می‌شود

به گزارش از من بپرس، ساعت 20 عصر جمعه  بیست و دوم اردیبهشت مجموعه سینمایی مگامال اکباتان به عنوان بزرگ ترین مجموعه سینمایی غرب تهران با نمایش فیلم «نهنگ عنبر 2» افتتاح می‌شود.

مگامال یکی از بزرگ ترین و مجهزترین مجموعه های سینمایی کشور است که 10 سالن پخش و در مجموع 1400 صندلی فیلم دارد. بزرگ ترین سالن مگامال 300 نفر گنجایش دارد. این مجموعه سینمایی را شرکت نمایشگران پرده نقره ای سخته است.

نکته مهم درباره این مجموعه این است که با افتتاح آن برای نخستین بار سالن سه بُعدی صدا در ایران نیز راه اندازی می شود.

سالن های این مجموعه مجهز دارای لژ خانوادگی هستند. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به طراحی تجهیزات نور و صدای منحصر به فرد و استفاده از بالاترین کیفیت و استاندارد نور و صدا اشاره کرد.

لازم به ذکر است که مگامال یک مجتمع بسیار بزرگ در شهرک اکباتان است که زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد. این مجتمع تا پیش از این کاربری تجاری و تفریحی داشت و با فروشگاه های لباس که نمایندگی برندهای معتبر جهانی را دارند، شناخته می شد.

افتتاح مجموعه سینمایی مگامال در کنار احداث شهر بازی، دنیای بانوان، بولینگ و باشگاه ورزشی، دنیای مبلمان، فود کورت و رستوران های بین المللی، این مجتمع عظیم را به یکی قطب های فرهنگی و تجاری تهران تبدیل خواهد کرد.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *