#


عذر خواهی کوین اسپیسی بعد از اتهام آزار جنسی

کوین اسپیسی
2 نوامبر 2017 بدون نظر 1811 بازدید

عذر خواهی کوین اسپیسی بعد از اتهام آزار جنسی

عذر خواهی کوین اسپیسی بعد از اتهام آزار جنسی

ستاره ی هالیوود آقای کوین اسپیسی در اثر ادعاهایی که در باره سعی برای رابطه ی جنسی با یکی از بازیگران نوجوان که در سی سال پیش مورد توجه قرار گرفته است ، معذرت خواهی  کرده است.

طبق گفته های آنتونی رپ ، او فقط در آن زمان چهارده سال سن بیشتر نداشته است و آقای اسپیسی او را به یک مهمانی دعوت می کند و هنگامی که این اتفاق می افتد احتمال می دهند که مست بوده است.

آقای کوین اسپیسی در آن زمان بیست و شش سال سن داشته است و اظهار دارد: که این برخورد را اصلا به یاد نمی آورد. ولی اگر در آن زمان چنین رفتاری داشته ام ، از او صادقانه عذر می خواهم.

خانه پوشالی (( House of Cards آقای اسپیسی برنده ی جایزه ی اسکار بوده است و بازیگر این سريال بعد از گذشت سال ها از شایعاتی که در مورد گرایش جنسی اش ، آشکار کرد که او در حال حاضر به عنوان یک همجنسگرا زندگی می کند.

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی

تاثیر واینستین

بر اساس گفته های آنتونی رپ این جریان که حدود 32سال پیش اتفاق افتاده ، به خاطر برملا شدن موارد آزار جنسی هاروی واینستین این موضوع را علنی کرده است.

هاروی واینستین که تهیه کننده ی معروف هالیوود می باشد متهم به آزار و اذیت و تجاوز حنسی به بیش از پنجاه زن شده است. آقای واینستین علاوه بر اینکه از شرکتش اخراج شده است ، تحقیقات پلیس در مورد او ادامه دارد ، ولی آقای واینستین اتهام برقراری ارتباط جنسی بدون رضایت را انکار می کند.

به دلیل اتهاماتی که بر علیه آقای واینستین زده شد، باعث شد تا در هالیوود بحث درباره آزار جنسی نیز بالا بگیرد و همین طور کسانی که تجربه ی آزار جنسی را داشته اند فاش کردند. در بین این موارد به برخی افراد اتهاماتی وارد شد ولی اکثر آن ها اثبات نشده است.

آنتونی رپ که بازیگر 46ساله ی هالیوود است ماجرایش را تعریف کرد و می گوید که در آن زمان او در یک مهمانی در خانه ی کوین اسپیسی حضور داشت که در یک اتاق بر روی یک تخت نشسته بود ، که صاحب خانه یعنی آقای اسپیسی وارد اتاق شد. سپس او مرا مانند دامادی که عروس را بلند می کند مرا از جای خودم بلند کرد. اول فکر کردم که او دارد چع کاری انجام می دهد که دیدم خودش را روی من انداخت و… او قصد داشت که مرا  تحریک کند و من متوجه شدم که می خواهد برای رابطه ی جنسی نزدیک من شود.

کوین اسپیسی در رابطه با این ماجرا می گوید که از اینکه تمام این سال ها آنتونی رپ تمام احساساتی که گفته است را در خود نگه داشته متاسف می باشد. همچنین آقای اسپیسی در مورد گرایش جنسی خود مطلبی را گفته است و در شبکه های اجتماعی انتشار داده شده است.

او می گوید که این جریان باعث شده است تا او تحریک شود ، همچنین در مورد سایر مسائل زندگی اش هم توضیحاتی را داده است. او ادامه داد: هر چیزی که در مورد او می گویند با خبر است و می گوید در طول زندگی اش با زنان و مردان رابطه داشته است ، هم انون او قبول کرده است که به عنوان یک همجنسگرا به زندگی اش ادامه دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *