#


رابرت دنیر و باز هم در جبه مخالفان ترامپ قرار گرفت

رابرت دنیر و باز هم در جبه مخالفان ترامپ قرار گرفت
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1161 بازدید

رابرت دنیر و باز هم در جبه مخالفان ترامپ قرار گرفت

رابرت دنیرو و حضورش در جبه مخالفان ترامپ

رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیودی هم به جمع حامیان مریل استریپ پیوست که نشان از افزایش افراد به جمع مخالفان ترامپ است.

مریل استریپ در جریان سخنرانی هنگام دریافت جایزه ( سیسل بی دومیل ) ضمن انتقاد از ترامپ گفته بود : ( ما به رسانه های پایبند به اصول نیازمندیم تا قدرت را پاسخگو گدای داریم )
رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود لورنزو سوریا درحمایت از استریپ گفت : ( به عنوان سازمانی از روزنامه نگاران، همگام با تو در دفعا از آزادی بیان ایستاده ایم و هرگونه تلاش برای سانسور را رد می کنیم و برای حمایت تزلزول ناپذیرت از هنر از تو تشکر می کنیم.
در این میان بسیاری از چهره های سرشناس هالیوود از جمله رابرت دنیرو نیز حمایت خود را از مریل استریپ اعلام کردند. وی در نامه ای نوشت که ؛ ( حرف هایی که زدی خیلی عالی بود، لازم بود که آنها بیان شوند و گفته شوند. اینکه بعد از یک عمر فعالیت هنری و تلاش در این زمینه هنگام دریافت این جایزه این حرفهارا زدی و باعث شد احترام ویزه ای برای تو قائل شوم. من هم با احساسات تو در مورد قلدرها و زورگو ها شریک هستم. )
ناگفته نماند که این اولین مخالفت رابرت دنیرو با دونالد ترامپ نیست و او در زمان انتخابات آمریکا چندین بار با وی مخالفت کرد و حتی در همان زمان با نتشار یک ویدیو او را فردی ( احمق ) و ( نادان ) خطاب کرده بود.
ویولا دیویس که در مراسم گلدن گلوب و هنگام دریافت جایزه سیسل بی دومیل با انتقاد از تمسخر دونالد ترامپ به خیر نگار معلول گفت : لزوم وجود رسانه های پایبند به اصول و اخلاق مدار برای پاسخگو نگاه داشتن دونالد ترامپ در زمان چهار سال ریاست جمهوری او سخن به میان اورد.
البته ترامپ هم سخنان استریپ را بدون جواب نگذاشت و او را یکی از افراطی ترین بازیگران زن هالیوودی خواند و وی را پادوی هیلاری کلینتون خواند که بدون شناخت کافی به او حمله می کند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *