#


دریافت 150هزار دلار برای حق السکوت از دستیار واینستین

واینستین
24 اکتبر 2017 بدون نظر 1771 بازدید

دریافت 150هزار دلار برای حق السکوت از دستیار واینستین

دریافت 150هزار دلار برای حق السکوت از دستیار واینستین

به گزارش ازمن بپرس– یکی از دستیاران قدیم تهیه کننده ی مشهور هالیوود به نام هاروی واینستین می گوید که تقریبا بیست سال پیش این تهیه کننده او را متهم به آزار جنسی کرده است و حدود 165هزار دلار در آن زمان حق السکوت گرفته است.
دستیار بریتانیایی این تهیه کننده به نام زلدا پرکینز اطلاعاتی را به روزنامه ی فایننشال تایمز داده است که در سال 98میلادی بعد از طرح اتهام آزار جنسی یک توافق نامه برای عدم آشکاری این اتهام را امضا کرده است.

واینستین

واینستین

زلدا پرکینز می گوید که آقای هاروی واینستین از او خواسته است که او را کمی ماساژ دهد و کم کم او را بر روی تخت برده است. ولی با این خانم طوری رفتار کرده است که برای بازگو کردن این ماجرا بسیار سرمشار بود.
این تهیه کننده 65سال است که دچار ده ها اتهام آزار و یا تجاوز جنسی مواجه شده است و از همکارانش که در گذشته با آن ها رفتار بدی داشته است عذر خواهی کرد. ولی هر گونه اتهام آزار و تجاوز حنسی را انکار کرده است.

زمانی که دستیار آقای واینستین در گذشته وقتی که متوجه شده است که یکی دیگر از همکارانش هم مورد آزار این آقا بوده است تصمیم می گیرد که مورد مربوط به خود را گزارش دهد. این دو خانم درخواست داده اند که باید خسارت آن ها را پرداخت کند و برای امضاء توافق نامه عدم آشکاری 330هزار دلار دریافت کردند.

هم اکنون خانم پرکینز با دادن این اطلاعات و شکستن سکوتش باید مبلغی که دریافت کرده است را ببرگرداند و شاید هم هزینه های دیگری را باید بپردازد. با این حال این خانم گفته است که می خواهد توافق نامه ای را که امضا کرده است را بشکند. اگر فردی این کار را انجام ندهد در این میان حرفی زده نخواهد شد و هیچ کس نمی داند که این توافق نامه تا چه حدی وحشتناک است و باعث می شود بار سنگینی بر روی دوش قربانی باشد.

واینستین

واینستین

خانم پرکینز گفته است که آقای واینستین زمانی که از او خواسته تا ماساژش دهد با لباس زیر در هتلش بوده است و از او این درخواست را کرده است.

حرف هایی که خانم پرکینز گفته است شباهت زیادی به روایت لوپیتا نیونگو و گوینت پالترو بازیگران برنده اسکار در مورد درخواست ماساژ از سمت آقای واینستین در اتاق هتلش مطرح کرده بودند دارد.
تحقیقات جنایی لازم برای ادعای مطرح شده علیه واینستین در لندن، لس آنجلس و نیویورک در حال بررسی است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *