#


درگذشت ناگهانی یکی از بدل کاران در حال ساخت فیلم ” Deadpool 2 ” !!!

دد پول 2
16 آگوست 2017 بدون نظر 1167 بازدید

درگذشت ناگهانی یکی از بدل کاران در حال ساخت فیلم ” Deadpool 2 ” !!!

شخصیت بدل کار ” Deadpool 2 ” طی تصادف رانندگی در گذشت …

طبق بیانیه پلیس ونکوور ، یک زن بدل کار در حین انجام حرکات موتور سواری هنگام ضبط و ساخت نمایش ” Deadpool 2 ” دچار سانحه شد و در گذشت . ولی هنوز سازندگان این فیلم و پلیس نام قربانی را منتشر نکرده اند .

استودیو ” 20th Century Fox ” نیز در بیانیه ای گفته است : ” ما عمیقا از تصادفی که در جریان ساخت مجموعه ” Deadpool 2 ” اتفاق افتاده است و متاثر و ناراحت هستیم و و به تمام دوستان و همکاران و خانواده متوفی تسلیت می گوییم . ”

” Deadpool 2 ” دنباله و ادامه یکی از فیلم های پر بیننده و پر فروش در سال 2016 بود که توسط رایان رینولدز ساخته شد و بیش از 363 میلیون دلار در داخل کشور به فروش رسید . تاریخ انتشار ” Deadpool 2 ” سال 2018 اعلام شده است .

تولید این فیلم از اواخر ماه ژوئن شروع شده است . در آن زمان ، رایان رینولدز با انتشار یک عکس از طریق رسانه های اجتماعی خود عنوان کرد : ” برگشت به عقب حس خوبی به من می دهد . ”

تشکر از پلیس …

هفته گذشته او یک عکس با پلیس محلی ارسال کرد و از آن ها برای کمک به هماهنگ کردن و مدیریت یک صحنه ترافیکی که باعث بسته شدن جاده ها و ایجاد تاخیر در مرکز شهر شده بود ، تشکر و قدردانی ویژه به عمل آورد . ( وی در پست خود ، به شوخی قضیه را به فیلم مرد عنکبوتی ربط داد . )

این حادثه مرگبار دومین مرگ تصادفی سینما در هفته های اخیر است . جان برنكر ، نیز که يكي از اعضاي بدل کاری بود كه براي سریال ” The Walking Dead ” شبکه  AMC آمريكا ، کار می کرد ، در ماه ژوئيه جان خود را از دست داد ، در حالی که در حال انجام یک صحنه بدل کاری سقوط در گرجستان بوده است این اتفاق افتاده است .

براساس گزارش کورونر ، عامل اصلی این مرگ ها ، وارد شدن ضربه های سنگین به سر بدل کاران بوده است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *