#


خندوانه با عروسک جدید

خندوانه با عروسک جدید
16 مارس 2017 بدون نظر 1705 بازدید

خندوانه با عروسک جدید

خندوانه با عروسک جدید میان مردم می آید

انگار خندوانه بدون عوسک کمیتش لنگ می زندو انگار نبود یک کاراکتر خیالی از قشنگی آن کاسته است. خندوانه بعد از عید به دنبال یک کاراکتر عروسکی ….

چند وقتی است برنامه خندوانه عروسک محبوبش جناب خان را از دست داده و در این مدت یک جای این برنامه گویا لنگ می زند.

پر کردن این عروسک تاثیر گذار است که مخصوصا در بخش دوم و سوم این تاثیر گذاری خیلی بیشتر شد. برنامه خندوانه رفته رفته وقتی به ایام نوروز نزدیک تر می شود بخش های شادتری را در میان برنامه های خود جای می دهد.

این برنامه با تغییراتی جدی در بخش های اجرایی خود مثل افزودن چند عروسک از نیمه دوم اسفند ماه به استقبال سال جدید می رود.

البته در کنار این عروسک ها باز آفرینی برخی آیتم های قبلی و پرطرفدار نیز از برنامه های رامبد جوان میباشد.

بعد از حذف جناب خان از برنامه دست اندرکاران این برنامه بر آن شدند که چند که با هم نبستی فامیلی دارند را به روی صحنه بیاورند. رامبدجوان درباره این عروسک ها گفت : این کاراکترها بعد از نیمه اسفند به صحنه می آیند.

تمامی طراحی، اجرا و صدا پیشگی این عروسک ها توسط گروهی حرفه ای دنبال میشود که اتفاقات جذابی را برای بیننده رقم خواهد زد.

از نظر من این عروسک ها اتفاقات خیلی خوب و جذابی را برای بیننده گان و تلویزون رقم خواهند زد البته که باید ببیندگان در مود اجرای آنها نظر بدهند و بهتر است صبرکنیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

بر اساس گفته ی این مجری و کارگردان محمدرضا علیمردانی، هادی کاظمی هومن حاجی عبداللهی و مجیدعبداللهی و مجید آقا کریمی صدا پیشگان این کاراکتر ها هستند.

به گفته ی مدیران این برنامه قرار است قسمت های جذاب این برنامه که قبلا مورد توجه مردم قرار گرفت مجددا توسط مجریان آن به اجرا در آیند. از جمله برنامه های مورد استقبال بخون و ببر و لباهنگ بوده است.

خنداننده برترین دیگر برنامه ای بود که در سال 94 از این برنامه پخش شد. در این برنامه 16 کمدین به رقابت پرداختند. استقبال از این برنامه به قدری شد که این بخش شکل جدیدی به خود گرفت و با نام خنداننده شو میان مخاطبان آمد.

مدیریان شبکه ی نسیم اظهار امیدواری کردند که با آمدن این 4 کاراکتر و برنامه هایی که باز تولید خواهند شد سال جدید خوبی را برای مخاطبان سیما رقم بزنند. البته مخاطبان نیز بعد از حذف جناب خان منتظر یک اتفاق جدید و تاثیرگذار در این برنامه هستند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *