#


بهترین نقاشی دنیا به خواننده پاپ رسید

بهترین نقاشی دنیا به خواننده پاپ رسید
25 ژانویه 2017 بدون نظر 1713 بازدید

بهترین نقاشی دنیا به خواننده پاپ رسید

مسئولین موسس محک تابلویی که توسط کودکان محک به تصویر درآمده بود را به خواننده پاپ حامد همایون دادند

حامد همایون خواننده پاپ کشورمان پس از دریافت این هدیه گفت : بهترین نقاشی دنیا را به من داده اند و این افتخار بزرگی برای من است. چون بچه های محک بهترین نقاشی دنیا را برای من کشیده اند.
حامد همایون شب گذشته، سه شنبه 28 دی ماه درحالی که روی صحنه رفت که اجرای زنده همایون مورد توجه و حضور دوست داران او قرار گرفت. این نخستین اجرای زنده ی او در جشنواره بود.
این خواننده که از طرف شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی به بازار موسیقی معرفی شده است اجرائین را با قطعه به ” چشمانت قسم ” شروع کرد و بعد از آن بدون وقفه ” چنین کنم چنان کنم ” را اجرا کرد و پس از آن با گفتن ( سلام، خدارو شکر.. عاشقتونم ) به سراغ قطعه بعدی رفت.
چتر خیس دیگر اجرای او بود که یکی از معروفترین قطعات همایون به حساب می آید و قطعه ای بود که او را به جهان موسیقی معرفی کرد و بعد از آن بود که وی در میان مردم شناخته شد و معروف شد.
هنگام اجرای قطعه چتر خیس در سالن هواداران وی با او هم صدا شدند و لحظات خوبی را گذراندند. بعد از آن او قطعه خدا همین هوالیه را اجرا کرد. حامد همایون که معمولا بین اجراهای خود زیاد حرف نمی زد در ادامه قطعات دوباره عشق، می روم و مردم شهر را خواند و سپس، نگاه کن، مجنون، چه عشقی دیونگی، قسمت، بارون که زد، آه نکش، دنیای من و شیدایی به صورت زنده اجرا شدند تا او آرام آرام اعتماد به نفس خود را به دست آورد.

او در بخشی از صحبت هایش رو به حضار گفت:

من قبل از اجرا امروز به مادرم میگفتم برایم دعا کند و او هم به من گفت تمام کسانی که در یک سال با تو بودند در کنارت هستند.

همایون در اواخر کنسرت خود گفت :

می خواهم کسی را معرفی کنم که از ابتدای آشناییم با او همواره من را راهنمایی کرد و مثل کوه پشت من ایستاد و من را راهنمایی کرد و همیشه مایه ی دلگرمی من بود. او در هنگام گفتن این جملات اشک در چشمانش جمع شد. وی در ادامه گفت اگر نبود من هم امروز اینجا نبودم و با گفتن این جملات ( محسن رجب پور ) را معرفی کرد و از همکاری با شرکت ( ترانه شرقی ) ابراز خوشحالی کرد.
این خواننده پاپ همچنین گفت : بسیار خوشحالم که به عنوان سفیر مبارزه با سرطان از سوی وزارت بهداشت معرفی شده ام و تمام این اتفاقات نتیجه زحمات آقای رجب پور است که قرار است از سوی موسسه محک لوح تقدیر به وی اهدا گردد.
نماینده موسسه خیریه محک برای اهدای لوح به روی سن آمد و ان را به رجب پور تقدیم کرد و از شرکت ترانه شرقی تجلیل کرد. وی همچنین گفت : ما از شما کمال تشکر را داریم که در کمتر از زمانی که فکر میکردیم خواننده جدید را معرفی کردید و آنچه مد نظر ما بود را به اوج رساندید و امشب این ترانه پر شور برگزار شد و این حاصل عشق شماست.

رجب پور همچنین گفت :

من بسیار خوشحالم هستم که همایون به عنوان سفیر مبارزه با سرطان معرفی شد و تمام عواید خود از این موسسه را به محک تقدیم کرده است و این موضوع بسیار خوبی است.
مسئولین موسسه محک در ادامه نیز تابلویی را به حامد همایون دادند که کودکان محک آن را به تصویر او را نقاشی کرده بوند. همایون پس از دریافت تابلو رو یه حضار گفت : من از تمام کودکان محک متشکرم که من را قابل دانستند و این تابلو را به من دادند، این بهترین نقاشی کل دنیا است و من بهترین نقاشی دنیا را دریافت کردم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *