#


ادامه سریال «بازی تاج و تخت» با چهار داستان مستقل

سریال بازی تاج و تخت
7 می 2017 بدون نظر 1217 بازدید

ادامه سریال «بازی تاج و تخت» با چهار داستان مستقل

ادامه سریال «بازی تاج و تخت» با چهار داستان مستقل

به گزارش از من بپرس، شبکه HBO به تازگی اعلام کرده است با چهار نویسنده مختلف برای ادامه تولید مستقل «بازی تاج و تخت» (GAME OF THRONES) قرار داد بسته است. هرچند این شبکه اعلام کرده است که هنوز هیچ برنامه زمانی برای کامل شدن پروژه هایش ندارد.

چهار نویسنده عبارتند از جین گلدمن (فیلمنامه نویس کینگزمن: حلقه طلایی)، کارلی وری (فیلمنامه نویس مردان دیوانه)، مکس بورنستاین (فیلمنامه نویس کانگ: جزیره جمجمه) و برایان هگلند (فیلمنامه نویس افسانه). این چهار نویسنده ادامه سریال «بازی تاج و تخت» را نگارش خواهند کرد. در این بین، گلدمن و وری با هماهنگی جرج آر آر مارتین خالق داستان «بازی تاج و تخت» بر روی فیلمنامه های بعدی به طور جداگانه کار خواهند کرد.

به نقل «ورایتی»، سخنگوی شبکه HBO در ادامه این خبر می افزاید که مدیران شبکه به هر اندازه ای که نویسندگان لازم داشته باشند صبر خواهند کرد و همزمان با فراهم آوردن شرایط تولید، به محض این که فیلمنامه ها آماده شود کار تولید را شروع می کنیم.

دیس ویس و دیوید بنیوف، تولیدکنندگان فعلی این سریال، همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی «بازی تاچ و تخت» در پروژه های بعدی این سریال حضور خواهند داشت. و همچنین مارتین در کنار این دو حضور خواهد داشت. با وجود این در نوشتن هیچکدام از داستان ها دخالت مستقیم نخواهد داشت.

کیسی بلویز مدیر برنامه ریزی HBO در سال گذشته دریک نشست رسانه ای درباره آینده این سریال توضیح داد: «درباره اش صحبت کرده ایم. مخالفش نیستیم. هر چند باید توجیه ای درباره ادامه اش داشته باشیم. اطمینان ندارم که ویس و بنیوف دقیقا چه در ذهن شان می گذرد، مخصوصا که در آستانه آغاز پخش فصل جدید هستیم. و شرایط بسیار سختی پیش رو داریم. آنها مخالفتی با ادامه تولید این سریال ندارند. اگرچه در این مقطع، هیچ برنامه مشخصی برای تولید دنباله های بعدی وجود ندارد».

فصل جدید سریال «بازی تاج و تخت»از تاریخ 26 تیر (16 ژوییه) در شبکه HBO روی آنتن می رود. این سریال که به علت منطبق شدن شرایط آب و هوایی با خط اصلی داستان با وقفه آغاز شد. این دلیل پخش سریال در تابستان به جای ماه آوریل بود.

فصل هفت «بازی تاج و تخت»

فصل هفت «بازی تاج و تخت»

فصل هفتم از هفت اپیزود تشکیل می شود.با این حال، ویس و بنیوف پیشاپیش نگارش فیلنامه فصل بعدی را آغاز کرده اند که احتمالا در شش تا هشت قسمت تولید خواهد شد.

انتهای پیام./

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *