#


آنجلینا جولی و برت پیت بالاخره به توافق رسیدند

آنجلینا جولی و برت پیت بالاخره به توافق رسیدند
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1297 بازدید

آنجلینا جولی و برت پیت بالاخره به توافق رسیدند

توافق آنجلینا جولی و برت پیت بر سر طلاقشان

آنجلینا جولی و بردپیت دو زوج هنری جنجالی بعد از مدتها بالاخره برای جدایی مسالمت آمیز به توافق رسیدند
دو ستاره مشهور هالیودی که در سال های اخیر بر سر زندگی مشترکشان به اختلاف افتاده بودند در بیانیه ای که دوشنبه شب اعلام کردند برای مدیریت مباحث مرتبط با طلاقشان به توافق رسیده اند.
آن ها همچنین اعلام کردند که تمام تلاششان را برای متحد کردن خانواده ی خود خواهند کرد تا وضعیت زندگی خانواده ها خراب نشود و لطمه ای به آنها خصوصا فرزندانشان نرسد.
آنها نیز این را هم بیان کردند که جزئیات طلاقشان در اختیار عموم قرار نخواهد گرفت و فقط یک قاضی خصوصی از تمام جزئیات آن ها مطلع خواهد شد.
پس از درخواست آنجلینا جولی برای جدایی از بردپیت در ماه ستامبر سال گذشته، این اولین اظهار نظر مشترک آنها به صورت رسانه ای می باشد. در همان زمان اولیه ی تصمیم یکی از وکلای جولی اتهامات سوء استفاده بردپیت از فرزند 15 ساله اش در پرواز جهت بررسی با مقامات ذیربط مورد بررسی قرار گرفت که برد پیت از تمامی آن اتهامات تبرئه شد. معمولا درمواردی این چنین که زندگی افراد مشهور به مشکل بر میخورد و مسئولیت رسیدگی به وضعیت اختلاف آن ها با قضات خصوصی است تا جزئیات آن به صورت محرمانه مخفی بماند. مهمترین موضوع در طلاق پیت و جولی سرپرستی 6 فرزند آنهاست که در ابتدا جولی تمایل به سرپرستی هر 6 نفر آنها را داشت اما توافق ایالتی کالیفرنیا بیشتر با سرپرستی والدین به صورت مشترک حمایت می کند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *