#


آغاز تصویربرداری «پایتخت 5» در هفته جاری

پایتخت 5
7 می 2017 بدون نظر 1895 بازدید

آغاز تصویربرداری «پایتخت 5» در هفته جاری

آغاز تصویربرداری «پایتخت 5» در هفته جاری

به گزارش از من بپرس، سریال «پایتخت 5» به تهیه کنندگی الهام غفوری از فردا در شهر شیرگاه استان مازندران آغاز به تصویر برداری خواهد شد. پیش از این الهام غفوری تاکید کرده بود که قسمت جدید این سریال در ماه رمضان امسال از شبکه یک سیما به روی آنتتم خواهد رفت. اما در مصاحبه اش جدیدش گفته است که زمان پخش این سریال منوط به نظر مدیران این شبکه است.

تصویر برداری فصل پنجم «پایتخت» که قرار بود در اواخر فروردین در شیرگاه مازندران آغاز شود، اما با گذشت یک ماه از این خبر، الهام غفوری در روز گذشته اعلام کرد که تصویربرداری «پایتخت 5» از روز دوشنبه کلیک خواهد خورد.

در این رابطه، غفوری به ایسنا گفته است: «تصویربرداری فصل پنجم سریال «پایتخت» از روز دوشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در منطقه شیرگاه آغاز می‌شود. در حال حاضر تست گریم بازیگران در حال انجام است تا روز دوشنبه تصویربرداری سریال را آغاز کنیم».
الهام غفوری درباره زمان شروع پخش سریال «پایتخت 5» گفته است که هنوز زمان پخش سریال نامعین است و همه چیز به تصمیم مدیران شبک یک بستگی دارد.

پیش از این، سیروس مقدم کارگردان این سریال در ارتباط با داستان فصل جدید بیان کرده بود پایتخت 5 احتمالا از یونان یا کشوری دیگری شروع خواهد شد و سپس بعد از آن به ایران خواهند آمد و قصه در ایران ادامه خواهد داشت. کارکترهای جدید به این سریال افزوده خواهد شد. ماجرای اصلی از آن قرار است که خانواده معمولی به دلایلی خاصی سر از یک کشور خارجی در آورده اند. در آنجا با رویدادهای در گیر می شوند که همبستگی خانواده، علاقه آنها به همدیگر و اهمیت وطن بیشتر از قبل درک می شود.

بازیگران «پایتخت 5» عبارتند از: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی و…

انتهای پیام./

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *