#


بازگشت جناب خان به برنامه «خندوانه»

خندوانه
4 نوامبر 2017 بدون نظر 1479 بازدید

بازگشت جناب خان به برنامه «خندوانه»

بازگشت جناب خان به برنامه «خندوانه»

به گزارش ازمن بپرس ، سری جدید برنامه ی «خندوانه» بعد از ماه صفر دوباره بر روی آنتن می رود و به خاطر افت شدید این برنامه در سری قبلی تولیدکنندگان این برنامه برای حضور مجدد جناب خان به برنامه «خندوانه» وارد بحث و گفت و گو شدند.

طبق این گزارش ، در این روزهای اخیر آقایان سید علی احمدی و سعید سالارزهی جلسات گوناگونی را با هم انجام دادند و تا به الآن در مورد مسائل مالی به توافقاتی رسیده اند. تقریبا اکثر مشکلات حل شده است و آقای احمدی و سالازهی امیدوار هستند تا بتوانند این برنامه را دوباره به روزهای اوج و موفقیتش برسانند.

در فصل دوم برنامه ی خندوانه در سال94 که به طراحی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی جوا فرحانی بود ، عروسک بنفش رنگی را به این برنامه آوردند که نام او جناب خان بود و محمد بحرانی صداپیشگی این عروسک را بر عهده داشت که از مجموعه تلویزیونی «کوچه مروارید» به این برنامه آمده بود. این عروسک کم کم تبدیل به یکی از کاراکتر های اصلی این برنامه شد.

خندوانه

خندوانه

این مسئله تا جایی پیش رفت که اکثر مخاطبان برنامه ی «خندوانه» فقط به خاطر حضور جناب خان این برنامه را تماشا می کردند. این جریان همین طور ادامه داشت تا صاحب اصلی این عروسک به این فکر افتاده که حق خودش را از این عرسک بگیرد و شکایت هایی را از این برنامه کرد که باعث شد این عروسک  در فصل چهارم خندوانه حضور نداشته باشد. در همان موقع بود که تهیه کننده ها در مورد مسائل مالی چندین بار با هم به گفت و گو پرداختند ، ولی نتوانستند به نتیجه ای دست پیدا کنند.

برنامه ی «خندوانه» برای اینکه جای خالی جناب خان را در برنامه اش پر کند ، سراغ چهار عروسک دیگر برای فصل چهارم رفت که نتوانست نتایج مثبتی از آن ها دریافت کند و برنامه را با روش های دیگری ادامه دادند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *