#


رقابت فیلم سینمایی “خوک” ساخته مانی حقیقی برای خرس طلایی جشنواره برلین

18 ژانویه 2018 بدون نظر 1597 بازدید

رقابت فیلم سینمایی “خوک” ساخته مانی حقیقی برای خرس طلایی جشنواره برلین

رقابت فیلم سینمایی “خوک” ساخته مانی حقیقی برای خرس طلایی جشنواره برلین

ده فیلم جدید در جشنواره فیلم برلین در روز دوشنبه به سربرگ های قسمت مسابقه رخداد امسال افزود که علاوه بر فیلم “خوک” جدیدترین فیلم مانی حقیقی، بیشتر فیلم های هنری سینمای اروپا را در بردارد. فیلم “دوشیزه” که کارگردانی آن بر عهده دیوید زلنز است و بازیگرانی چون رابرت پتینسون و میا واشیکوفسکا که در آن ایفای نقش کرده اند و فیلم “ترانزیت” کریستین پتزولد که فرانتس روگوفسکی و پائولا بیر ستاره های سینمای آلمان در آن بازی کرده اند همراه با فیلم مانی حقیقی برای دریافت خرس طلای برلین به رقابت پرداخته اند.

علاوه بر  فیلم “خوک” مانی حقیقی درام “مامورین” (The Heiresses) که اولین فیلم کارگردان پاراگوئه ای به نام مارسلو مارتنزی می باشد نیز در گروه فیلم های غیر اروپایی راه یافته به قسمت مسابقه اصلی برلیناله قرار گرفته است. مانی حقیقی در دو سال قبل با فیلم “اژدها وارد می شود!” نیز در قسمت رقابتی این جشنواره حضور داشته است که توانسته بود مورد توجه منتقدان قرار بگیرد.

فیلم “دوشیزه” که برای اولین بار در جشنواره ساندنس به طور جهانی نمایش داده خواهد شد یکی از معدود فیلم های آمریکایی می باشد که در سال جاری در قسمت مسابقه قرار است که حضور داشته باشد. این درام تاریخی داستان تاجری را روایت می کند که می خواهد به غرب سفر کند تا به نامزدش که در کوهستان است برسد. یکی دیگر از نماینده های سینمای آمریکا فیلم “نگران نباشید، پای پیاده زیاد دور نخواهد شد” می باشد که جدیدترین ساخته گاس ون سنت می باشد که قرار است در جشنواره برلین اکران شود. علاوه بر این جدیدترین انیمیشن وس اندرسون تحت عنوان “جزیره سگ ها” نیز قرار است که به عنوان فیلم افتتاحیه برلیناله نمایش داده شود.

دو فیلم جدید آلمانی که در لیست عناوین بخش مسابقه قرار گرفته اند “سه روز در کیبرن” ( 3Daysin Quiberon) که ساخته امیلی عاطف فیلمساز ایرانی- فرانسوی مقیم برلین می باشد و فیلم “ترانزیت” می باشد.

فیلم «دعاگو» (The Prayer) ساخته سدریک کان به نمایندگی از فرانسه و فیلم «مشاور املاک» (The Real State) به کارگردانی مانز مانسون و اکسل پترسن نیز به عنوان نماینده سوئد در کنار «Touch Me Not» از آدینا پینتیلیه فیلمساز رومانیایی برای اولین بار در قسمت مسابقه جشنواره برلین2018 اکران می شوند.

لیست فیلم هایی که برای بخش مسابقه برلین می باشند تا حدودی تکمیل شده است و نام های نهایی در طول هفته های آینده اعلام خواهند شد. این جشنواره از 15تا 25فوریه مصادف با 26بهمن تا 6اسفند برگزار می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *