#


جمشید هاشم پور به پرده سینماها باز می گردد

جمشید هاشم پور
25 می 2017 بدون نظر 1639 بازدید

جمشید هاشم پور به پرده سینماها باز می گردد

جمشید هاشم پور به پرده سینماها باز می گردد

به گزارش از من بپرس، جمشید هاشم پور ستاره دهه های 60 و 70 سینمای ایران با فیلم هاری به سینماها باز می گردد.

کارگردان هاری، امیر احمد انصاری در خبری اعلام کرده است که تبلیغات اولیه برای نمایش این فیلم آغاز شده است و به زودی، بعد از ماه مبارک رمضان به نمایش عمومی در می آید.

من دیه گو مارادونا هستم (1393) ساخته بهرام توکلی آخرین فیلمی بود که از هاشم پور به روی پرده رفت. فیلمی که استقبال زیادی از آن نشد.

هاشم پور که در اواخر دهه هفتاد و با تغییر ذائقه مخاطبان و موضوع فیلم ها به نوعی گزیده کاری روی آورده، در 15سال اخیر تنها در یازده فیلم بازی کرده است. گشت ارشاد، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، کلاشنیکف ومجموعه شهرزاد از این فیلم ها هستند.

هاری نیز محصول سال 1393 است که نمایش آن به امسال موکول شده است.

در خلاصه داستان «هاری» که در رسانه ها موجود است، آمده: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…!!

علاوه بر جمشید هاشم پور، هنگامه قاضیانی دیگر بازیگر مشهور هاری است. سایر بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کیمرام.

امیر احمد انصاری که فیلمش سه سال در انتظار مجوز اکران بوده است، از تولید فلیم جدیدش خبر داده است. او گفته نام لین فیلم شیب تند است و فضایی نزدیک به هاری دارد. هاری در ژانر اجتماعی و حادثه ای ساخته شده است.

حسین لطیفی در شیب تند به عنوان تهیه کننده حضور دارد. بنا بر گفته های انصاری، تولید فیلم شیب تند در اواخر تابستان امسال شروع می شود.

انصاری علات انتخاب این پروژه را برای کارگدانی موافقت نکردن با ساخت فیلم نامه ای به نام «کشتارگاه» عنوان کرده که خود علاقه مند به کاتر بر روی آن بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *