#


عکاس فیلم ” امپراطور جهنم ” در کنار علی نصیریان کم آوردم!

عکاس فیلم " امپراطور جهنم " در کنار علی نصیریان کم آوردم! عکاسی محمد فوقانی در فیلم علی البدل
24 ژانویه 2017 بدون نظر 1579 بازدید

عکاس فیلم ” امپراطور جهنم ” در کنار علی نصیریان کم آوردم!

 سخنان عکاس فیلم ” امپراطور جهنم ”  که می گوید در کنار علی نصیریان کم آوردم!

فیلم سینمایی ” امپراطور جهنم ” ساخته پرویز شیخ طادی است که به نقد عملکرد حکام سعودی پرداخته است که علی نصیریان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش می کند.
فیلم سینمایی ” امپراطور جهنم ” از جمله پروژه های سینمای ایران در سالهای اخیر به شمار می رود که به نقد حکام آل سعود و فلسفه و چگونگی به وجود امدن گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تندرو و رادیکال اسلامی در کشور های اروپایی و امریکاست. ضمن اینکه نگاهی هم به پشت پرده همکاری بین خاندان آل سعود و صهیونیسم بین الملل و در واقع پیوند ( عبدی- عربی ) نیز دارد.
یکی از مهم ترین بخشهای آن که مورد توجه است عکاسی آن است که توسط محمد ( فوقانی ) انجام می پذیرد.

فوقانی در این مورد میگوید ؛

اهمیت عکس برداری از فیلم امپراطور جهنم به اندازه فیلم محمد رسول الله (ص) بود و 2 ماه به طول انجامید. در واقع روند عکسبرداری هم از مرحله تست گریم تا پایان کار صورت گرفت. وی ادامه داد : کارگردان این فیلم بسیار خوش سلیقه بود و هر پلان با توجه آن عکس خاص خودش را می طلبید.
من در این پروزه از تکنیک های خاص استفاده کردم، به عنوان مثال با توجه به اینکه پرده سبز بود، به خاطر همین ویژگی خلاقیت ویژه ای بکار بردم و حتی می توانم بک گراند ها را سیاه و سفید کنم.

عکاس فیلم سینمایی ” امپراطور جهنم ” تصریح کرد؛

من در این پروژه از استاد علی نصیریان درس اخلاق و صبر و کار حرفه ای را آموختم. شاید قبل از این کار نسبت به کارخود بسیار مطمئن بودم و خود را یک حرفه ای می دیدم ولی پس از ملاقات با آقای علی نصیریان متوجه شدم که در این زمینه راه بسیار زیادی دارم. حضور آقای نصیریان در این پروژه برای همه ما باعث دلگرمی بود. حتی در جاهایی که من لزومی برای گرفتن عکس نمی دیدم استاد نصیریان من را راهنمایی می کردند.
وی ضمن ابراز تاسف از انتخاب فیلم ” امپراطور جهنم ” در میان بخش چشم انداز جشنواره فجر گفت، با توجه به انصراف تهیه کننده از شرکت در جشنواره فجر معلوم نیست چه برنامه ای برای این عکس ها خواهیم داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *