#


سازندگان سریال بازی تاج و تخت خبر از همکاری جدید با HBO دادند

کارگردان سریال
21 جولای 2017 بدون نظر 1775 بازدید

سازندگان سریال بازی تاج و تخت خبر از همکاری جدید با HBO دادند

سازندگان سریال تاج و تخت بنیوف و ویس ، از سریال جدیدشون Confederate که برای شبکه HBO ساخته و پخش خواهد شد ، رو نمایی کردند .

با نزدیک شدن به پایان سریال تاج و تخت وقت آن است که برای اینده برنامه ریزی کنیم . این دقیقا کاریه که سازندگان بازی تاج و تخت انجام خواهند داد . HBO اعلام کرد که با این دو نفر در حال همکاری برای ساختن سریالی بنام Confederate هستند . برنامه ای درباره ی دنیایی موازی که در اون اتحادیه در جنگ داخلی امریکا برنده شد و از اتحادیه جدا شدند و کشوری رو ساختن که در اون برده داری ازاد باقی موند و به یک نهاد مدرن تبدیل شد . داستان وقایع رو به ترتیب تاریخ بیان میکنه و این اتفاقات به جنگ داخلی سومی در امریکا منتهی میشه .

بنیوف و ویس در این رابطه گفتند :

” ما راجع به Confederate سالهاست صحبت کرده ایم که در ابتدا ایده ای برای فیلم بود . ولی تجربه ی ما در سریال تاج و تخت به ما نشون داد که HBO در بازگویی داستان بسیار موفق تر بوده است . در این سریال اژدها یا وایت واکر وجود ندارد ، ولی ما داریم یک دنیا می سازیم و هیچ همکاری در ساختن این دنیا بهتر از میشل و مالکوم با قدرت تخیل و توانایی هاشون وجود نداره .”

قبل از اینکه شما نگران بشید HBO اعلام کرده که ساخت سریال Confederate بعد از فصل اخر سریال تاج و تخت شروع میشه که یعنی 2018 یا 2019 . با اینکه بنیوف و ویس میخوان روی چیز جدیدی شروع به کار کنند HBO قصد داره کار کردن روی اسپین اف‌ های این سریال رو کس دیگه ادامه بده .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *