#


منتشر شدن پوستر “تمام پول های جهان” با حذف نام و تصویر کوین اسپیسی

تمام پول های جهان
21 نوامبر 2017 يك نظر 2347 بازدید

منتشر شدن پوستر “تمام پول های جهان” با حذف نام و تصویر کوین اسپیسی

منتشر شدن پوستر “تمام پول های جهان” با حذف نام و تصویر کوین اسپیسی

به گزارش ازمن بپرس، بعد از اینکه خبر حذف کوین اسپیسی از فیلم جنایی زندگینامه ای “تمام پول های جهان” منتشر شد، کمپانی سونی از آخرین فیلم ریدلی اسکات پوستر جدیدی را انتشار داد که هم اکنون نام کریستوفر پلامر بر روی آن به چشم می خورد. به خاطر رسوایی های جنسی که کوین اسپیسی آن را مرتکب شده بود، ریدلی اسکات تصمیم گرفت که تمام صحنه هایی که مربوط به این بازیگر معروف در فیلم “خانه پوشالی” می شد را حذف کند و به جای آن در فیلم “تمام پول های جهان” کریسفر پلامر را مقابل دوربین آورد.

عرضه کنندگان این فیلم هم چنان امید دارند تا بتوانند به خاطر ضبط دوباره ای که باید از بعضی از صحنه ها کنند و به دلیل عقب افتادن مراحل بعد از ساخت طبق برنامه ریزی هایی که در قبل داشته اند اکران این فیلم را به 22دسامبر برسانند تا بتواند شانس حضور در رقابت های اسکار را کاملا از دست ندهد.

طبق مطلبی که در هالیوود ریپورتر نوشته شده است این تصمیم شخصی و غیر منتظره از طرف ریدلی اسکات همراه با توافق شرکت سرمایه گذار فیلم انجام شده است. در یکی از پوستر ها تصویری از گوش خونینی وجود دارد که ساخته شده از پول می باشد. شخصیت های دیگر این فیلم به نام های وارک والبرگ و میشل ویلیامز حضور دارند که نشان می دهد درحال سوار شدن بر ماشینی هستند که منتظر ان ها می باشد و این ماشین توسط پاپاراتزی ها محاصره شده است.در بالای این پوستر جمله ی “جان پل گتی ثروتی داشت. دیگران بهایش را پرداختن.” به چشم می خورد.

ریدلی اسکات در فیلم جدیدش روایت می کند که نوه ی گتی در سال 1973ربوده می شود. زمانی که گتی بزرگ راضی نشد که برای آزاد کردن نوه ی 16ساله اش پولی را به آدم رباها پرداخت کند، مادر او (میشل ویلیامز) با فردی که مذاکره کننده سابق سازمان سیا (والبرگ) بوده است همکاری کند تا به هر طریقی شده جان فرزندش را نجات دهد.

در پوستر اصلی فیلم “تمام پول های جهان” مجسمه بالاتنه کوین اسپیسی که در نقش گنی است را به نمایش گذاشته است که در بالای سر وابرگ و ویلیامز به چشم می خورد.

این فیلم قرار بود که در مراسم اختتامیه جشنواره بنیاد فیلم که در تاریخ 16نوامبر برگزار می شود از آن پرده برداری شود، ولی با جریان هایی که برای کوین اسپیسی پیش آمد این فیلم دیگر به نمایش در نیامد و جای آن فیلم “بازی مالی” را که ساخته ی آرون سورکین بود گذاشتند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *