#


متهم کردن هاروی واینستین به آزارجنسی توسط اوما تورمن

هاروی واینستین
26 نوامبر 2017 يك نظر 3015 بازدید

متهم کردن هاروی واینستین به آزارجنسی توسط اوما تورمن

متهم کردن هاروی واینستین به آزارجنسی توسط اوما تورمن

به گزارش ازمن بپرس، اوما تورمن در صفحه اینستاگرامش پست جدیدی منتشر کرده است و گفته است که می خواهد به زودی در مورد رابطه اش با آزار و اذیت های جنسی هاروی واینستین، رئیس قبلی استودیو مستقل واینستین کمپانی و تهیه کننده فیلم “بیل را بکش” دست به آشکار سازی بیشتری خواهد زد. این خانم چهل و هفت ساله از تصویرش در فیلم “بیل را بکش” برای منتشر کردن این پست استفاده کرده است و در آن نوشته که بسیار خوشحال است از اینکه جریان رسوایی و محاکمه تهیه کننده معروف هالیوود، هاروی واینستین به آرامی در حال بررسی می باشد.

وی در توضیح عکسش نوشته است: اخیرا گفته ام که عصبانی هستم و برای این عصبانیتم دلایل خودم را دارم که بر روی پیشانی ام نوشته نشده است. روز شکر گزاری را به همه تبریک می گویم. (البته به جز تو هاروی و تمام همدستان بدذاتت. از اینکه همه چیز در حال پیشروی است خوشحالم. تو حتی لیاقت گلوله را هم نداری). اوما تورمن در ادامه پستش نوشته است که برایش مهم است که در این مورد “منصف و دقیق” باشد.

اوما تورمن


اوما تورمن

اوما تورمن ستاره فیلم “بیل را بکش” زمانی که داشت با خبرنگار نشریه اکسس هالیوود در مورد دلیل سکوتش در این روزها صحبت می گرد گفت: هم اکنون صبر کرده ام تا از احساس خشم و عصبانیتم کمی کاسته شود. زمانی که آمادگی اش را پیدا کنم حرف هایی که قرار است بزنم را خواهم گفت.

تا به امروز هاروی واینستین توسط بیش از شصت زن متهم به سوء استفاده ، آزار و اذیت و تجاوز جنسی شده است. با این صورت هاروی واینستین این اتهامات را قبول نکرده است و اظهار کرده است که اگر زمانی هم هر اتفاقی رخ داده است با رضایت هر دو طرف بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *