#


فیلم هایی که هیچوقت دیدن آن ها توصیه نمی شود

فیلم
22 اکتبر 2017 بدون نظر 1999 بازدید

فیلم هایی که هیچوقت دیدن آن ها توصیه نمی شود

فیلم هایی که هیچوقت دیدن آن ها توصیه نمی شود

در این روزهای اخیر فیلم جدیدی از دارن آرونوفسکی در سینماهای ایالات متحده آمریکا در حال پخش قرار گرفته است که نام این فیلم “مادر” می باشد. این فیلم با اینکه از سوی منتقدین بازخورد خوبی را دریافت کرد ولی تماشاگران از آن بسیار متنفر و بیزار می باشند. این فیلم با حالو هوای تلخ و ترسناکی که داشته است تماشاگران به آن نمره F را داده اند.

از وقتی که سازمان Cinema score تشکیل شد نمره Fفقط به چند فیلم داده شد و فیلم مادر هم در بین این فیلم ها قرار گرفته است و تماشاگران این فیلم معتقدند که این فیلم اصلا ارزش دیدن ندارد. ما در این فیلم می خواهیم این چند فیلمی که نمره ی Fرا دریاف کرده اند را به شما معرفی کنیم.

1-(2005) Alone in the Dark

فیلم

فیلم

ماجرای این فیلم داستان کاراگاهی را به نام Edward Carnby روایت کرده است که می خواهد یک بررسی را راجع به ماجرای مرموز مرگ دوستش بکند. این کاراگاه برای بررسی این پرونده از یک زن محقق کمک گرفته است. هزینه ای که برای این فیلم شد 20هزار دلار بود ولی توانست فقط 10میلیون دلار آن را در بیاورد.

2-(2009) The Box

فیلم

فیلم

در این فیلم دو بازیگر به نام های جیمز مارسدن و کامرون دیاز نقش یک زوج را دارند که جعبه ای خاص در اختیارشان وجود دارد. بر روی این جعبه دکمه ای وجود دارد که با فشار دادن آن می توانید صاحب یک میلیون دلار پول شوید ولی اگر آن را فشار دهید باعث می شود که یک نفر بمیرد. این فیلم از نظر منتقدان یک فیلم متوسط به حساب می آید ولی مخاطبانش به این فیلم نمره F را داده اند. هزینه ای که برای این فیلم شد تقریبا 30میلیون دلار می باشد که با فروشش در ایالات آمریکا فقط توانسته اند نیمی از این بودجه را در بیاورند.

3-( Bug (2006

فیلم

فیلم

در این فیلم دو بازیگر اشلی جاد و مایکل شنون نقش یک زوجی را بازی می کنند که در نوعی پارانویا فرو رفته اند. این زوج فکر می کنند که خانه شان توسط حشراتی که عمدا به آن جا آمده اند آلوده شده است. این را بدانید که این زوج بازیگر دو تا از فیلم هایی که در ان بازی کرده اند جزو این چند فیلم می باشند. کارگردان این فیلم ویلیام فردکین می باشد که توانسته است فیلم های موفقی چون جن گیر و ارتباط فرانسوی را در اختیار داشته باشد. فیلم حشره هم مانند برخی از فیلم ها از هزینه پایینی برخوردار است که و تمام هزینه هایی که برای این مسئله کرد 4میلیون دلار می باشد ولی با این وجود فروش زیادی نداشته است.

4- Darkness (2002)

فیلم

فیلم

این فیلم در سال 2002ساخته و در اسپانیا اکران شده است. بعد از گذشت دو سال در ایالات متحده امریکا به نمایش گذاشته شد. این فیلم به زبان انگلیسی است ولی کارگردان آن اسپانیایی می باشد. این فیلم به نام “تاریکی” راجع به یک خانواده ی آمریکایی می باشد که به خانه ای در حومه ی اسپانیا می روند. در این خانه در 40سال قبل 6کودک نا پدید شده اند. این فیلم نسبتا فرو خوبی داشته است و با هزینه ی 10.6میلیون دلاری ای که کرده است بیش از 34میلیون توانسته فروش داشته باشد. ولی با این وجود از نظر منتقدان و تماشاگران نمره ی F را دریافت کرده است.

5- I Know Who Killed Me (2007)

فیلم

فیلم

در این فیلم لیندزی لوهان یم شکست کاملا تجاری را تجربه کرده است و نقشش در این اثر به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی می باشد که دزدیده و شکنجه می شود. او بعد از اینکه از این حادثه نجات پیدا می کند بعد از اینکه به هوش آمد ادعا می کند که شخص دیگری با هویتی متفاوت می باشد. این فیلم توانست 9جایزه ی تمشک طلایی را دریافت کند که این جوایز فقط به فیلم هایی که بد هستند داده می شود و با این تعداد جایزه ای که برده است رکورد همه را زده است . حتی لیندزی لوهان هم در این فیلم نقشش را بد بازی کرده است و به همین دلیل یک تمشک طلایی به او به عنوان بدترین بازیگر سال داده شده است.

6- Eye of the Beholder (1999)

فیلم

فیلم

این فیلم محصول مشترک کشورهای بریتانیا، استرالیا و کانادا می باشد که هزینه ای که برای این فیلم شده است حدود 35دلار می شود ولی متاسفانه نتوانسته اند که نیمی ازاین بوده را در بیاورند. در این فیلم داستان کاراگاهی را روایت می کند که دنبال یک قاتل سریالی است.

7- Feardotcom (2002)

فیلم

فیلم

این فیلم هم مانند برخی از فیلم هایی که در این سریال وجود دارد ترسناک می باشد. در این فیلم عناصر کاراگاهی و معمایی نیز وجود دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده ویلیام مالون می باشد که برای آن 40میلیون دلار هزینه کرده است ولی متاسفانه فقط توانسته است که 18.9میلیون دلار از آن را به فروش برساند. منتقدان این فیلم را یک فیلم بسیار بد به حساب می آورند و تماشاگران این فیلم هم از آن بسیار متنفرند.

8- Wolf Creek (2005)

فیلم

فیلم

در کنار جاده ای دور افتاده در استرالیا چند مسافر گیر افتاده اند و سر انجام سرو کارشان با یک کلانتر روانی و خطرناک می افتد. این فیلم با اینکه هزینه ی بسیار کمی را داشته است ولی توانسته است که آن را به خوبی به فروش برساند. از نظر منتقدان این فیلم در رده متوسط قرار گرفته است ولی مخاطبان آمریکایی آن را اصلا نمی پسندند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *