#


دنیای سینما با ستاره جهان : لیوناردو دیکاپریو

9 سپتامبر 2017 بدون نظر 2121 بازدید

دنیای سینما با ستاره جهان : لیوناردو دیکاپریو

دنیای سینما با ستاره جهان : لیوناردو دیکاپریو

استودیو با استفاده از مارتین اسکورسیزی به عنوان تولید کننده، امیدوار است از فیلمساز افسانه ای استفاده کند تا همکاری طولانی خود را در دنیای کتابهای کمیک رونمایی کند.
هنگامی که اخبار هفته گذشته درگذشت که وارنر برادران در حال تهیه فیلم درباره داستان منشعب بتمن “جادوگر” هستند، بسیاری از آنها مشتاق دیدن نام مارتین اسکورسیزی در میان تولیدکنندگان بودند.

پس از همه، چرا که فیلمساز 74 ساله در پشت همه چیز از جمله راننده تاکسی به سکوت علاقه مند به ساخت نوعی کرایه حق بیمه استودیویی است که او در طول دوران حرفه ای خود اجتناب کرده است؟ و چرا مدیران Warners، به عنوان مدیران برند از دنیای سینمایی DC Comics تمدید، می خواهند یک استعداد کنترل و استقرار رایگان درگیر در اموال آن را می خواهند؟

 لئوناردو دیکاپریو

این پاسخ شامل یک طرح ارزشمند خود The Joker است. منابع می گویند Warners ها تلاش بزرگی برای استفاده از اسکورسیزی برای آوردن لئوناردو دی کاپریو به دنیای فیلم های کمیک می کنند. مطمئنا مشارکت Scorsese در فیلم The Joker که تاد فیلیپس فیلمساز Hangover را هدایت می کرد، می توانست کمک های این استودیو را به این ژانر ارتقاء دهد و توانایی ایجاد فیلم های ارزشمند فیلم مانند کریستوفر نولان The Three Knight Dark Knight را ایجاد کند.

هیچ پیشنهادی برای دی کاپریو وجود ندارد و منابع می گویند معامله اسکورسیزی برای تولید هنوز انجام نشده است. شانس فرود دی کاپریو می تواند به هیچ کس نرسد. اما تلاش خود به خود یک سیگنال برای استعداد می فرستد که وارنرز می خواهد فیلمسازان جدی را برای ساخت فیلم های جدی استخدام کند.

این برنامه با تشویق در همه سطوح پاسخ نگرفت: درجریان می گوید: جرید لتو، بازیگر که شاهزاده جنون را در تابستان سال گذشته خودکشی کرد و قرار است این شخصیت را نه فقط برای عاقبت، بلکه برای فیلم دیگری از فیلم اسپینوف (با DC هریلی کوین، هتک حرمت)، توسط برنامه های گارد گرفته شد. گفته می شود Leto ناراحتی خود را با مفهوم چند Jokers شناخته شده به عوامل او CAA، و آژانس رقیب WME شده است استفاده از نگرانی به دادگاه او.

برادران وارنر DC خود را توسعه دادند جهان را به رقابت با مارول استودیو با مرد فولاد 2013. فیلم هایی که بتمن و طرفدار سوپرمن را به نمایش گذاشته اند، عبارتند از: سحر عدالت و خودکشی، و همچنین Wonder Woman که در این تابستان موفق به دریافت Wonder Woman شد، که سرانجام اصلاح سری های جنجالی بود. فیلم ها نه تنها از داستان ها بلکه از بازیگران نیز استفاده می کنند که آنها را بخشی از جهان ابرقهرمان می کند.

با این حال، Warners ها می خواهند با فیلم های مستقل که به آن نسخه جهان DC متصل نیستند، جدا شوند. فیلم های جدید، غول های سنتی را در قهرمانان و خائنانی که در DC قرار دارند، جذب می کنند و امیدوارند که بازیگران و فیلمسازان را جذب کنند که معمولا در فیلم سینمایی کمیک کار نمی کنند. جنگ Met Planet of the Apes، مت ریوز، بتمن را به طور مستقل توسعه می دهد که بر اساس منابع، بن افلک را که ستیزه جویان مسلح در فیلم های دنیای دی سی را بازی می کند (Warners and Affleck رد کرده اند که او جایگزین می شود) . این طرح برای راه اندازی یک برچسب جداگانه برای این پروژه ها برای تشخیص آنها از بقیه فیلم های DC است. (مدیران Warners به شدت از خطرات آشفتگی مخاطب آگاهی دارند.)

 لئوناردو دیکاپریو

برای جوکر، که می تواند ورود اولیه برای برچسب است، منابع می گویند که استودیو و فیلیپس می خواهند دی کاپریو یا یکی دیگر از A-lister به شخصیت به عنوان یک رئیس جرم سنگی در یک جهان زیرزمینی Gotham اسکورسیزی بازی کند.

لیوناردو دیکاپریو، 42 ساله، با وجود عدم رعایت نکردن ستاره در تصاویر حق رای دادن سنتی، اکثر بازیگران تقاضا در هالیوود شده است. در عوض، همکاران خود را به فهرست کارگردانهای اصلی (به طور کلی) اصلی، از جمله جیمز کامرون (تایتانیک)، کریستوفر نولان (آغازگر) و آلخاندرو گارا Inarritu (The Revenant که او برنده اسکار خود شد) محدود کرده است.
پس از اولین ونیز، منتقدین در آخرین فیلم Guillermo del Toro در عاشق شدن هستند.
پس از 2015 پری کریسمس چپ منتقدان را تقسیم کرد، فیلم جدید Guillermo del Toro همه را همراه با یک پیام ساده آورده است: شکل آب بسیار، بسیار خوب است.

“دیوید رونی”، هالیوود خبرنگار، هشدار داد: “بر روی عملکردی عالی از سالی هاوکینز تمرکز می کند که هر دو ظرافت و قدرت را منتقل می کند. این یک فانتزی بصری و احساسی است که باید از مخاطبان گرسنگی برای فرار تخیلی پیدا کند.”

این فیلم که در ونیز عرضه شد، به دنبال تمیز کردن ناگهانی در یک تأسیسات هوافضای دولتی ایالات متحده است که با موجودی ماندنی شناخته می شود.

رونی گفت: “با توجه به سبک بودن لمس و فداکاری همه درگیر، روابط بین یک زن و موجودات دریایی فراتر از ریشه های ژانر آن است:” یک فیلمساز کمتر می تواند این همه را به سادگی یک چلپ چلوپ با شکوه جنسیتی، اما توجه دل تورو به زیبایی آن را تبدیل به یک افسانه حمل و نقل کامل با سهام بسیار واقعی و متقاعد کردن غرور سیاسی … این جواهرات دقیق ساخته شده است دل ترینو کار رضایت بخش ترین از پانزده هزارتوم است. ”

جسیکا کایگان، بازیکن پخش، با فیلم “بزرگترین نمایشگاه احساسات جادویی، تاریکی، اما لذتبخش دل تورو و بهترین فیلم او از پاریس پان” موافقت کرد. او ادامه داد: “مراقبت های غیرمستقیم، خاص و منحصر به فرد در هر فریم از شکل آب، پر از دلسردی و دلسردی دل تورو، هوش مصنوعی شناخت الگو است.”

برای Xan Brooks Guardian، آن را حتی بیشتر چشمگیر بود؛ او پیشنهاد کرد که فیلم “شیرین، غم انگیز و سکسی”، بهترین ویژگی دل تورو است.

 لئوناردو دیکاپریو

او گفت: “این احساس کمتر از یک تمرین هنری تبعیض نسبت به کارهای اخیر او است؛ بیشتر شفاف و موفق در نحوه سفارش مواد آن است.” “بله، آخرین پرواز پاپ دل تورو به فيلم هیولای پس از جنگ اجازه می دهد که به صورت رايانه ای به آن حادثه در راسول و تمام انواع پارانویا جنگ سرد مربوط باشد، اما از فیلم های پیش از آن گرم تر و غنی تر است.”

این چیزی است که Fionnuala Halligan Screen International نیز در بررسی خود قرار داده است. او نوشت که این فیلم با نام “دل تورو” که به شدت تند و تند و تیز است، از لرزش سخت تر از وحشت جلوگیری می کند و یک جریان گرما را در یک محیط دقیق کالیبراسیون پخش می کند. “دل تورو در حال ساخت فیلم کلاسیک، قلب و نتیجه بسیار انسانی است. اگر یک روح وجود دارد، آن را از وودی آلن در روزهای او بنفش رز روز قاهره، عبور از موجودات جهانی است که فرار از نفرت و آزار و اذیت، و این ویژگی ونیز و تورنتو باید گسترده ، جذابیت بالاتری نسبت به آن دارد. ”

با تقدیر ویژه تقریبا همه منتقدان نه تنها از عملکرد هاوکینز، اکتاویا اسپنسر و داگ جونز که دومین شخصیت مرموز شخصیت هاوکینز را دوست دارند – اما همچنین نمره از الکساندر Desplat پرداخت، روشن است که شکل از آب بسیار جذاب است حتی کسانی که از تاریخ ژانر دل تورو در حال بازی کردن نیستند.

“Marlow Stern The Daily Beast” نوشت: “[من] یک فیلم است که باعث می شود شما خیلی احساس می کنید. “اما مهمتر از همه شما احساس خوشحالی میکنید – خوش شانس است که آن را تماشا کنید، خوش شانس این است که چیزی شایسته شیرین، ناراحتی ترسناک و فوق العاده عجیب و غریب در این دنیای بی نظیر وجود دارد و می خواهد تا تا جادوی خود تا زمانی که شما بعد از اینکه شما دوباره به زمین خشک شدید، می توانید از آن استفاده کنید. ”

در کنار روش های مشابه، Brian Formo، Collider، این فیلم را “دستاورد بسیار بزرگی” با تظاهرات ویژه ای برای مخاطبان امروز نامیده است که نشان می دهد “اعتقاد به بشریت در زمانی که تحمل دیگر نژادها، ملیت ها و ارزش های غیر خانواده” عشق فرار بود … تئاتر را با یک هواپیما سبک تر در ریه های خود ترک می کنید. این ظریف است و به موقع است. ”
در سال 1996، دی کاپریو در مقابل “کلر دان” در “رومئو + ژولیت” بازی کرد و به عنوان نماد بین المللی با نقش خود در “تایتانیک” فیلمبرداری 1997 تبدیل شد. پس از بازی در فیلم هایی مانند The Beach (2000) و Celebrity (1998)، او برای بهترین بازیگر نقش “گلدن گلوب” در سال 2007 برای نمایشهای خود در Blood Diamond و The Departed نامزد دریافت جایزه شد.

 لئوناردو دیکاپریو

دی کاپریو همچنان یکی از محبوب ترین مردان هالیوود است و در فیلم هایی مانند Inception، The Great Gatsby، The Wolf of Wall Street و The Reignant ستاره دار شده است.

او چهار بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را نامزد کرده است و در سال 2016 برای نقش او در The Revenant اولین بازی خود را به دست آورد.

علاوه بر این، دی کاپریو یک محیط زیست شناخته شده است. در سال 1998 او بنیاد لئوناردو دی کاپریو، یک سازمان غیر انتفاعی را که بر آگاهی از مسائل محیط زیست تمرکز دارد، آغاز کرد.

در سال 2006، او بارها Refaeli سوپر ماهر اسرائیلی را آغاز کرد، و او یک سال پس از اینکه ارتباط جدی با مدل Gisele Bündchen به پایان رسید، شروع به کار کرد. دی کاپریو در سال 2011 با Refaeli مخلوط شده و بلافاصله به شخصیت Blake Lively معروف شد. از آن زمان، او از یک رشته از مدلها، از جمله آلیس کرافورد، ارین هادرتون، مادالینا ژینا و نینا آدگال یاد کرده است.
هنگامی که خبر شکست خورد، وارنر برادران، داستان منحصر به فرد برای The Joker را توسعه داد و مدیر ممتاز مارتین اسکورسیزی به عنوان تولیدکننده متصل شد، طرفداران خوشحال و گیج شدند. بعد از چندین بار با دنیای DC توسعه یافته، با توجه به انتقاد شدید بتمن V. سوپرمن: سحر عدالت و خودکشی، مشخص شد که استودیو نیازمند یک جهت تازه برای گرفتن حق امتیاز خود بود. چه راهی بهتر از این است که از یکی از بهترین فیلمسازان نسل ما در هیئت مدیره استفاده کنیم؟

بلافاصله، نام اسکورسیزی، اعتبار انتقادی، نفوذ تجاری و سطح فرهنگی را به ارمغان می آورد که تکرار کنونی DC در تلاش برای جذب آن بود تا زمانی که Wonder Woman در تابستان مجددا بزرگ شد. تاد فیلیپس، مدیر گروه سه گانه پنگوئن، مدیر پروژه واقعی فیلم جکر است، اما اسکورسیزی است که استودیو امیدوار است استعدادها را به پشت صحنه تحریک کند – و هیچ نام بزرگتری در حلقه بازی در لیست هالیوودی وجود ندارد لئوناردو دیکاپریو. به گزارش خبرنگار هالیوود، “منابع می گویند وارنرز تلاش بزرگی برای استفاده از اسکورسیزی برای آوردن لئوناردو دی کاپریو به دنیای فیلم های کمیک می کند.”

هر کاری که برای به دست آوردن ستاره برنده اسکار از The Revenant و گرگ وال استریت در هیئت مدیره خواهد بود توانا خواهد بود: بازیگر، که پنج فیلم با اسکورسیزی ساخته شده است، یک بازیکن قدرتمند در صنعت است، و یکی از محبوب ترین . او از بازی ستاره ای کودک به قلب نوجوان به استعداد برنده جایزه داد و در حال حاضر با آن مدت طولانی انتظار اسکار در نهایت تحت کمربند خود، دی کاپریو آزادی دارد که اساسا هر آنچه که می خواهد انجام دهد. او اغلب به عنوان یکی از چند بازیگر در صنعت در نظر گرفته شده است که احتمالا هرگز به یک حق رای دادن ابرقهرمان نشود. پس از همه، آن را مانند او نیاز به قرار گرفتن در معرض و یا پول نیست. اگر بن افلک بر روی هیئت مدیره به عنوان بتمن یک کودتا باشد، تصور کنید که دی کاپریو به عنوان شاهزاده جادوی دلقک چه خواهد بود.
مطمئنا، این همه عجله از معامله نهایی است. همانطور که توسط خبرنگار هالیوود اشاره شده است، هنوز هیچ پیشنهادی ارائه نشده است و منابع می گویند که معامله اسکورسیزی به عنوان تهیه کننده حتی حائز اهمیت نبوده است، علی رغم اینکه استودیو در تلاش است تا آن را تبلیغ کند. شانس این است که هر گونه احتمال ورود دی کاپریو به نه تنها یک حق بیمه خوب برای امتیاز، بلکه یک سطح کنترل خلاقانه برای بازیگر نیز لازم است. او از نقشهای خود برای تمام کار خود اجتناب کرده است، بنابراین قدم زدن برای انجام این کار نیاز به زمان زیادی دارد. هرچیزی که اتفاق می افتد، این پیام از DC و Warner Bros ها روشن است – آنها می خواهند این جدی را بازی کنند و مایلند بزرگترین نام های ممکن را برای ایجاد این اتفاق بیاورند.

این قرارداد ممکن است خبر خوبی برای جارد لتو (که گزارش شده توسط مفهوم چند جوکر تحت چتر فعلی DC ناراحت)، اما این نقش است که دی کاپریو می تواند چیزی واقعا جالب با چیزی انجام دهد. در حالی که او یک بازیگر بدون شک استعداد است، قدرت DiCaprio به عنوان حضور در صفحه نمایش متکی بر جذابیت مغناطیسی خود و شخصیت قابل تعریف به عنوان “لئوناردو دی کاپریو” است. این ویژگی مدل A-List قدیمی است، که در عصر مدرن جایی که ستاره ها کمتر از حق رای دادن است، که DiCaprio را به عنوان یک قالب کلاسیک تر از مرد پیشرو نگه می دارد، جای زیادی ندارد. در واقع، این چیزی است که ما قبلا دیده ایم چندین بار از طریق لنز The Joker کاوش شده است. بتمن تیم بورتن، جک نیکلسون، یکی از بازیگران برجسته هالیوود را دید، آرایش را ترک کرد و جک نیکلسون بیشترین ویژگی های او را برای حداکثر بی نظمی در نظر گرفت. سپس مارک همیل وجود دارد، که حتی جادوگرترین وحشت زده ترین آنها را به لوقا اسکاولکر متصل می کند، هنگامی که کارهای صوتی خود را در نقش شنیده اند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *