#


اکران های جدید فیلم های خبرساز هالیوود

29 آوریل 2017 بدون نظر 3539 بازدید

اکران های جدید فیلم های خبرساز هالیوود

اکران های جدید فیلم های خبرساز هالیوود

هالیوود در آخرین اکران های خود چند انیمیشن و فیلم را به نمایش گذاشت که چند تا از آنها خبرساز بود.

من نفرت انگیز 3

انیمیشن محبوب ( من نفرت انگیز 3 ) که دو قسمت اول و دوم آن با استقبال و فروش خوبی رو به رو شده است که اولین تصاویر از این انیمیشن در هفته ی اخیر به نمایش درآمد.
نسخه سوم این انیمیشن پرفروش در پاییز 2016 پیش تولید خود را به پایان رساند و طبق آخرین اخبار 30 ژوئن 2017 اکران خواهد شد و به روی پرده سینما خواهد رفت. با توجه به موضوع طنز این انیمیشن در دو قسمت اول و دوم احتمال فروش بالای قسمت سوم نیز بسیار بالا می باشد.
با توجه به هزینه 76 میلیون دلاری قسمت دوم این انیمیشن و درآمد 914 میلیون دلاری آن که نشان از فروش بسیار بالای این انیمیشن و سود کلان آن دارد.
( پیتر کافین ) و ( کایل بلدا ) فیلم نامه ی این قسمت که به نوشته ( سینکوپل ) درآمده کارگردانی میکنند.
فیلم ( روی فرم بمان ) به کارگردانی ( زک براف ) دیگر فیلم اکران نشده و با فروش بالای 600 هزار دلار افتتاح شد.
این فیلم در روز اول فروش خود 600 هزار دلار فروش داشت که بسیار قابل توجه می باشد. ( مورگان فریمن ) نقش اصلی فیلم را بازی میکند.
وی به عنوان یک سارق در این فیلم ایفای نقش میکند.
مورگان فریمن، آلن اریکن و مایکل لیکن در نقش 3 سارق بازنشسته ایفای نقش میکنند.
( رئیس بچه ) دیگر انیمیشن با فروش 400 هزار دلار برای یک هفته توانست در صدر پرفروش ترین های سینمای انیمیشن هالیوود قرار گیرد.
این آمار توسط باکس آفیس یا همان جدول فروش هفتگی مورد انتشار قرار گرفت. این انیمیشن یک فیلم 3Dآمریکایی بر اساس کتاب ( بچه رئیس ) نوشته مارلا فارزی می باشد. فروش بالای این فیلم درصد فروشهای هفته در بخش انیمیشن می باشد به طورب که طبق آمار باکس آفیس فروش فیلم های انیمیشن در هفته اخیر جزء کم فروش ترین های سال های اخیر بودند.
داستان این فیلم بر این اساس می باشد که پس از ورود یک کودک به جمع خانواده اتفاقات زیادی برای خانواده رخ می دهد و در عین حال که تمام اتهامات سمت فرزند کوچکتر خانواده است به مرور زمان ورق برمیگردد و اوضاع متفاوت می شود. الک بالدوین و میال باکشی این فیلم به ترتیب به جای رئیس بچه و کودک هفت ساله صدا پیشگی می کنند.

دامبو

دامبو دیگر فیلم موفق سینمای هالیوود که اخیرا فیلم برداری آن کلید می خورد. مایکل کینون بازیگر کارکشته هالیوود و بازیگر نقش مرد پرنده ای که بسیار خوش درخشید اینبار همکاری خود را با کارگردان تیم برتون آغاز خواهد کرد.
این فیلم توسط تیم برتون کارگردان بزرگ هالیوود کلید خورده است و مایکل کیتون اینبار به گروه بازیگران این کارگردان پیوسته است.
کیتون در بازی در فیلم مرد پرنده ای آنقدر خوش درخشید که نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.
تیم برتون کارگردان سوروال پس از تجربه موفق در فیلم خانم پرگینز که فروش بسیار بالایی نیز داشت اینبار به دنبال بازسازی یکی از نوستالژی ترین شخصیت های کارتونی رفته است.
مکس دیوانه در پنجمین قسمت به روی پرده خواهد رفت.
جرج میلر پس از 4 بار ساخت موفق فیلم های مکس دیوانه شروع به نوشتن قسمت پنجم آن کرده است. این فیلم با نام ( زمین بایر ) به سینما خواهد آمد. جرج میلر علاوه بر نگارش فیلم نامه این روزها به دنبال مکانی جدید برای فیلم برداری و ساخت فیلم جدیدش می باشد

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *