#


آخرین آمار فروش فیلم‌های جهان

آمار فروش
8 می 2017 بدون نظر 1481 بازدید

آخرین آمار فروش فیلم‌های جهان

آخرین آمار فروش فیلم‌های جهان

محافظان کهکشان 2 در صدر جدول فروش

به گزارش از من بپرس، قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان توانست با فروش 145 میلیون دلاری در اولین هفته نمایش خود در صدر پرفروش ترین فیلم های جهان قرار بگیرد.

قسمت دوم این فیلم با این آمار فروش بسیار بیشتر از قسمت اول آن سوددهی داشته است و به این ترتیب سازندگان آن را برای ساخت قسمت های بعدی مطمئن تر کرده است.

در قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان، کریس پرات دوباره در نقش پیتر کوییل بازی کرده است. او به عنوان رهبر گروه علاوه بر مبارزه با دشمنان، در پی آن است تا راز والدین خودش را نیز کشف کند.

زویی سالدانا، دیو باتیستا، کارن گیلن، الیزابت دبیکی، کورت راسل و سیلوستر استالونه دیگر هنرپیشگان این فیلم هستند. همچنین فیلم از صدای وین دیزل بر روی شخصیت گروت و صدای بردلی کوپر به جای شخصیت راکت بهره می برد.

کمپانی سازنده این فیلم ابرقهرمانی که برمبنای کمیک بوک‌های مارول تولید شده، شرکت مارول و  دیزنی است و کارگردانی هر دو قسمت آن را جیمز گان بر عهده داشته است.

جالب است بدانید کمپانی مارول با تولید فیلم‌هایی از این دست توانسته است تا به حال ۱۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد.

وضعیت فروش فیلم در بازاهای جهانی

محافظان کهکشان که یک هفته قبل تر از نمایش در آمریکا، در اکران جهانی خود بیش از 158 میلیون دلار فروش را تجربه کرده بود، نمایش در آمریکا را در ۴۳۴۷ سینمای این کشور آغاز کرده است.

در هفته دوم اکران جهانی، این با فروش ۱۲۴ میلیون دلار دیگر، مجموع فروش خود در جهان را به ۲۸۲.۶ میلیون دلار نزدیک کرده و اگر این رقم را به میزان فروش آن در آمریکای شمالی اضافه کنیم، آمار فروش آن در مجموع ۴۲۷.۶ میلیون دلار خواهد شد.

 

در بین 55 کشوری که محافظان کهکشان را اکران کرده اند، چینی ها بیشترین اقبال را نسبت به آن نشان داده اند. چین با آمار نزدیک به 50 میلیون دلاری در صدر کشورهای اکران کننده این فیلم قرار دارد.

بعد از چین کره جنوبی با فروشی نزدیک به 14 میلیون دلار در مقام دوم و روسیه در جایگاه سوم با آمار فروش 12 میلیون دلاری جای می گیرند.

آمار فروش دیگر فیلم‌ها

در جدول فروش آمریکا فیلم سرنوشت خشمگین‌ها بعد از محافظان کهکشان در رتبه دوم فروش قرار دارد.

این فیلم که طی چهار هفته  در 3595 سالن سینما در حال اکران است توانسته با فروش ۸.۵ میلیون دلاری در مجموع فروشی نزدیک به 210 میلیون دلار داشته باشد.

رتبه سوم جدول فروش نیز از آن فیلم بچه رئیس است. این فیلم انیمیشن که کمپانی دریم ‌ورکز انیمیشن آن را تولید کرده، در این هفته با فروش بیش از 6 میلیون دلاری در مجموع نزدیک به 157 میلیون فروش را ثبت کرده است.

فیلم بعدی، چطور یک عاشق لاتینی باشیم است که مجموع فروش آن تا کنون نزدیک به 21 میلیون دلار بوده است. این فیلم در این هفته نیز  ۵.۳ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم محصول شرکت پانتلیون فیلمز است.

 

اما واتسون با دو فیلم در حال اکران

اما واتسون بازیگر جوان هالیوود دو فیلم را در حال اکران دارد. در این بین «دیو و دلبر» با فروش ۴.۹ میلیون دلاری تا به حال ۴۸۷.۶ میلیون دلار فروش را به ثبت رسانده است.

دومین فیلم واتسون، یعنی «دایره» نیز در دومین هفته اکران خود با فروش ۴ میلیون دلار دیگر فروشش را به 160 میلیون دلار نزدیک کرده است. این فلیم که تام هنکس را نیز به عنوان بازیگر دارد، رتبه ششم جدول فروش را به خود اختصاص داده است.

بعد از دایره فیلم های باهوبالی ۲، با استعداد، با سبک عمل کردن و اسماروف ها به ترتیب با فروش۱۶.۲ میلون دلار، ۱۹.۲ میلیون دلار، ۴۰.۶ میلیون دلار و ۴۰.۶ میلیون دلار در رتبه های هفتم تا دهم جدول فروش قرار دارند.

برچسب ها برچسب‌ها:, , ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *