#


مرگ گربه هانیه توسلی مهم ترین خبر در این روزها

هانیه توسلی
2 نوامبر 2017 بدون نظر 2857 بازدید

مرگ گربه هانیه توسلی مهم ترین خبر در این روزها

مرگ گربه هانیه توسلی مهم ترین خبر در این روزها

هانیه توسلی بازیگر کشور در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام مطلبی را در مورد مرگ گربه اش گذاشته است ، او در این مطلب گفته است: بخواب تنها دلخوشی من ! از خدا دیگر هیچ چیزی نمی خواهم جز اینکه به پیش تو بیایم!

این خبر و معمولا خبر مرگ هر حیوان خانگی یک آدم معروف شاید در دهه های قبل در ذهن هیچ فردی نمی گنجید. ولی امروزه در دنیای نور ، لمینت ، پاساژ و انواع و اقسام ساکشن ها ، اتفاق مرگ یک گربه هم  می تواند خبر ساز باشد. این خبر در این روزها اولین تیتر را به خود اختصاص داده است. اتفاقا افراد زیادی هوادار این خبر شده اند. در آن ساعت که این اتفاق برای گربه ی هانیه توسلی افتاد اتفاقات دیگری چون واژگونی یک اتوبوس در عراق و دستگیری اعضای عرفان و خیلی اتفاقات دیگر استراتژیکی افتاد ولی خبر مرگ گربه ی هانیه توسلی از همه ی آن ها مهم تر بود.

البته فکر نکنید که این مسئله باعث سرکوبی و تحقیر شدن جامعه می باشد ، نه اتفاقا این موضوع باعث شد که به عنوان یک چراغ راه را روشن کند. البته این یکی از خاصیت های رسانه ای است که هر چیزی را که مردم طلب می کنند قصد دارند که آن را بزرگ و پر رنگ نشان دهند. رسانه ها وابسته به درآمد می باشند و در آمد هم یک رسانه از دیده شدن می آید ، بنابر این رسانه ها برای اینکه دیده شوند ناگزیرند.

گربه هانیه توسلی

گربه هانیه توسلی

در اینجا باید یک حلقه ی واسطی باشد تا بتواند مرگ گربه ی یک سلبریتی را به مسائل عمیق تری پیوند بزند. الزاما شهرت یک کنجکاوی برانگیز نمی باشد و در برخی مواقع یک قاتل زنجیره ای هم می تواند به شهرت برسد البته هر فردی نسبت به مولفه های مختلف و گوناگونی که دارد باعث ارزش گذاری آن می شود ، که شهرت به تنهایی یک ارزش به حساب نمی آید.

قرار بر این نیست که هانیه توسلی گر چه یک بازیگر مشهور و موفق است ولی دلیل بر این نمی شود که در قسمت های دیگر زندگی اش هم یک الگو و یا پیشرو باشد. او می تواند با احساسات معمولی و متناقض ترین کلمات برای مرگ گربه اش عزاداری کند، و این مسئله نباید برای افراد دیگر سرمشق باشد. آن چه که طبقات بالا و صاحب رسانه برای دیگر افراد به وجود می آورند الزاما چیز درستی نمی باشد.

در کل این که سختی ما همین جاست که حالا هانیه توسلی باید قضاوت شود. برخی به خاطر جایگاه های ریز و درشت قبلی اش به فکر این می افتند که انتقام بگیرند. هر رفتاری که از سلبریتی ها سر می زند به خاطر بعد تبلیغاتی اش فرصتی است برای فرهنگ سازی نه گرفتن انتقام. اما افسوس که به وسیله ی رسانه ها سیاسی می شوند و مردم آن را مسخره می کنند. این را بدانید که خوب و بد هر اتفاقی را می توان با کمی فاصله گرفتن و با کمی توقف آن را دریافت کرد. درتورهای سریع و قطعی که در مورد هر اتفاقی پیش می آید برای هیچ فردی چیزی نمی آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *