#


واکنش وزیر ارشاد به ممنوعیت مهاجرتی ایرانی ها به امریکا و حواشی آن

وزیر ارشاد
13 آوریل 2017 بدون نظر 1133 بازدید

واکنش وزیر ارشاد به ممنوعیت مهاجرتی ایرانی ها به امریکا و حواشی آن

واکنش وزیر ارشاد به ممنوعیت مهاجرتی ایرانی ها به امریکا و حواشی آن

وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی از فضای جشنواره فجر امسال و اقدام ترانه علیدوستی در واکنش به قانون مهاجرتی ترامپ گفت:
سید رضا صالح امیری وزیر ارشاد در واکنش به قانون ممنوعیت ورود مهاجران چند کشور از جمله ایران اینگونه اظهار نظر کرد ؛ با توجه به ممنوعیت های اعمال شده که باعث تحت الشعاع قرار گرتن حضور نماینده ما در جشنوراه اسکار 2017 شده است این دیدگاه را به ما می دهد که ارزش رئیس جمهور آمریکا در برابر هنرمندان ما به قدری پایین و دون است که حتی صحبت درموردش خارج از شان و فرهنگ و هنر می باشد. این امر که سینمای ایران چون نگینی در منطقه می درخشد موضوعی بلا شک است و اصحاب سینما انشان های بزرگی هستند که به کشور و وطن و ارزش های ملی خودشان پایبندند.

صالحی امیری با اشاره به اقدام خوب خانم ترانه علیدوستی در تحریم اسکار از سوی وی گفت : خوشبختانه ما شاهد واکنش بجای این بانوی هنرمند و همه اصحاب سینما در برار اظهار نظر سخیف ترامپ بودیم.

وزیر ارشاد همچنین در برابر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت:

جشنواره امسال با شور و نشاط خاصی شروع شد و من نام جشنواره شور و نشاط را بر آن نهادم. این نام گذاری به چند دلیل بود : اول اینکه سینمای ایران در حال یک جهش جدی برای رسیدن به قله های توسعه است و دوم اینکه سینمای ایران مردمی است و در مردم لبخند و آلام آنها را بازگو می کند.

صالحی امیری افزرود : امسال فیلم اولی ها درخشیدند و جهش و نشاط قابل توجهی که قابل تقدیر است را خلق کردند. امسال سال فیلم اولی ها است و فیلم های بسیار خوبی در زمینه دفاع مقدس داریم. بعضی از فیلم های ارزشی بازگو کننده ی مسائل اجتماعی ایران هستند. به نظر من چیزی را که امروز سینمای ما بیش از هر زمان دیر به آن نیاز دارد درک جایگاه سینما در توسعه ملی و فرهنگی ایران است.

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *