#


آثار نرگس آبیار، آناهید آباد، آنجلینا جولی و میشائیل هانکه از اسکار2018 حذف شدند

اسکار2018
16 دسامبر 2017 يك نظر 1831 بازدید

آثار نرگس آبیار، آناهید آباد، آنجلینا جولی و میشائیل هانکه از اسکار2018 حذف شدند

آثار نرگس آبیار، آناهید آباد، آنجلینا جولی و میشائیل هانکه از اسکار2018 حذف شدند

به گزارش ازمن بپرس، فیلم هایی که از طرف آکادمی علوم و فنون و هنری های سینمایی اسکار به عنوان نامزدهای نیمه نهایی جایزه اسکار برترین فیلم خارجی سال2018 انتخاب شدند عبارتند از: برجسم و جان (مجارستان)، توهین (لبنان)، بی عشق (روسیه)، زخم (آفریقای جنوبی)، یک زن شگفت انگیز (شیلی)، فاکسترت (رژیم اشغالگر قدس)، فلیسیته (سنگال) و مربع (سوئد). فیلم نرگس آبیار به نام “نفس” نتوانست در این لیست جای بگیرد.

اسکار2018

فیلم سینمایی “نفس” ساخته ی نرگس آبیار به نمایندگی از ایران و فیلم “یه وا” ساخته آناهید آباد به نمایندگی از ارمنستان موفق نشدند که در این رقابت باقی بمانند و نکته ی مهمی که وجود دارد این است که چندین فیلم و سینماگر از جمله فیلم “آن ها ابتدا پدرم را کشتند” آنجلینا جولی از کامبوج، فیلم “ردپا” آنیژیکا هولاند از لهستان، فیلم “پایان خوش” میشاییل هانکه از اتریش، فیلم “واجب” ماری جاسیر از فلسطین و مهم تر از تمام این ها فیلم “ضربان در دقیقه” روبن کامپیو از فرانسه نتوانستند در این فهرست حضور پیدا کنند. فیلم “ضربان در دقیقه” چهار جایزه از جشنواره کن دریافت کرده است و بهترین فیلم انجمن منتقدان نیویورک و لس آنجلس بوده است و هیچ کارشناسی برای انتخاب آن دچار تردید نشده است.

پنج نامزد نهایی که در نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب می شوند در روز 23ژانویه2018 برابر با سوم بهمن اعلام می شود و و مراسمی که برای اعطای جوایز این رویداد مهم سینمایی برگزار می شود در روز چهارم مارس برابر با سیزده اسفند می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *