#


نمایش نوروزی فیلم های جشنواره فجر هنوز مشخص نشده است

21 ژانویه 2018 يك نظر 1279 بازدید

نمایش نوروزی فیلم های جشنواره فجر هنوز مشخص نشده است

نمایش نوروزی فیلم های جشنواره فجر هنوز مشخص نشده است

به گزارش ازمن بپرس، سخنگوی شورای صنفی نمایش آقای غلامرضا فرجی در مورد بعضی از صاحبان فیلم ها که زمان نمایش فیلم های خود را بدون نهایی شدن در شورای صنفی نمایش اطلاع می دهند و در این اواخر نیز به پیش بینی های اکران نوروزی رسیده است بیان کرد: تا به این زمان از طرف صاحبان فیلم ها برای نمایش نوروزی هیچ قرارداد و پیشنهادی به شورای صنفی نمایش عرضه نشده است، ضمنا تا به الآن هیچ برنامه ریزی برای نمایش نوروزی انجام نشده است.

غلامرضا فرجی در ادامه افزود: چنانچه تا به این زمان صاحبان بعضی از فیلم ها خبر داده اند که قرار است این آثار در نوروز۹۷ به نمایش گذاشته می شوند، فقط در حد حدس و گمان می باشد که به واسطه کارگردان و یا تهیه کننده آن آثار به رسانه ها خبر داده می شود.

وی تاکید داشت: تا به امروز برای نمایش نوروزی97 هیچ پیشنهاد و یا گفت و گویی در شورای صنفی نمایش صورت نگرفته است.

شورای صنفی برای نمایش برترین فیلم ها از دید مردم تصمیم نگرفته است

سخنگوی شورای صنفی به این سوال که آیا در سال جاری نیز فیلمی که از نگاه تماشاگران سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را دریافت می کند در نمایش نوروزی حاضر می شود این گونه پاسخ داد: در سال های 95و96 این گونه قاعده ای از طرف شورای صنفی نمایش دنبال می شد، ولی باید مشاهده کرد که سال جاری شورا در این زمینه چه تصمیمی را خواهد گرفت.

غلامرضا فرجی در ادامه افزود: مطمئناً در سال97 آیین نامه صنفی نمایش همراه با چندین تغییر خواهد بود که تصمیم گیری برای نمایش نوروزی پس از تغییر و تایید آیین نامه شورای صنفی نمایش انجام می شود.

بر اساس گفته ی سخنگوی شورای صنفی نمایش که در مورد تغییراتی که در شورای صنفی قرار است انجام شود می باشد و گفته است که همچنان در مورد آیین نامه شورای صنفی نمایش هیچ گفت و گویی صورت نگرفته است و پیشنهاد رسمی در این زمینه به شورا ارائه نداده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *