#


سومین روز جشنواره سی و پنجم فجر و فیلم هایی که پخش میشود

فیلم
31 ژانویه 2017 بدون نظر 1411 بازدید

سومین روز جشنواره سی و پنجم فجر و فیلم هایی که پخش میشود

سومین روز جشنواره سی و پنجم فجر و فیلم هایی که پخش میشود

(9فیلم در سومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد و پردیس ملت اکران می شوند)

روز 13 بهمن فیلم آوانتاژ ساخته محمد کارت در بخش مستند در برج میلاد ساعت 30/13 به نمایش درمی آید.

*آوانتاژ درباره زندگی دوباره آدم‌های کارتن خواب است و شخصیت‌های این مستند در واقع آدم‌های برخاسته از گورند. تمرکز فیلم هم بر پوست‌اندازی کارتن‌خواب‌ها از زندگی قبلی‌شان و حرکت و تلاش رو به جلوی آنهاست.

*کوپال به کارگردانی کاظم ملایی فیلم دیگری است که ساعت 30/15 در بخش چشم انداز برج میلاد اکران می شود. قصه فیلم در مورد یک شکارچی و تاکسی درمیست به نام «دکتر احمد کوپال» است که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی‌اش مواجه می‌شود.

*فیلم آباجان به کارگردانی هاتف علیمردانی که ساعت 18 در برج میلاد به نمایش در می آید. آباجان، فیلمی است که در آن به شرایط زندگی و مسایل مرتبط با آن در دهه 60 می پردازد.

*فراری ساخته علیرضا داوودنژادفیلم دیگری است که ساعت 30/20 در برج میلاد اکران می شود.فراری بیستمین فیلم علیرضا داوودنژاد است که حکایت دختریست که از شهرستان به تهران می آید تا با یک خودرو فراری 8 میلیاردی عکس سلفی بگیرد.

*سوفی و دیوانه نیز ساخته مهدی کرم پور ساعت 23 در بخش چشم انداز سینمای ایران در برج میلاد نمایش داده می شود. در خلاصه این فیلم آمده است: (من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه…!!!

فیلم هایی که در پردیس ملت اکران میشود بدین شرح است

*ایستگاه اتمسفر در چهارمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به کارگردانی مهدی جعفری ساعت 30/10 اکران می شود. در خلاصه داستان ایستگاه اتمسفر آمده است: اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را…

*بن بست وثوق ساخته حمیدکاویانی فیلم دیگری است که ساعت 18 نمایش داده می شود. این فیلم روایتگر داستان زندگییک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می‌کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.

*خفه گی اثری از فریدون جیرانی نیز ساعت 30/20 در بخش سودای سیمرغ اکران می شود.

*خوب بد جلف آخرین فیلمی است که 13 بهمن ساعت 23 اکران می شود ، کارگردانی این فیلم را پیمان قاسم خانی بر عهده دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است :یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *