#


دفاع از مسکن مهر بعد از زلزله توسط دبیر جشنواره فیلم فجر

ابراهیم داروغه زاده
18 نوامبر 2017 بدون نظر 1579 بازدید

دفاع از مسکن مهر بعد از زلزله توسط دبیر جشنواره فیلم فجر

دفاع از مسکن مهر بعد از زلزله توسط دبیر جشنواره فیلم فجر

به گزارش از من بپرس، دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر جناب آقای ابراهیم داروغه زاده که در دولت های احمدی نژاد و روحانی دارای پست های مدیریتی بوده است، متنی را منتشر کرد که در آن از اظهار نظرهای منفی که در مورد مسکن مهر بعد از زلزله کرمانشاه بوده است انتقاد کرده است و از طرحی که موافقان و مخالفان بسیاری را دارد، دفاع کرد.

دبیر جشنواره فیلم فجر در اینستاگرامش گفته است که انتقاد از مسکن مهر غیر منصفانه می باشد و از افرادی که منتقد این طرح هستند خواسته است تا به این نکات توجه کنند: زلزله ای که به وجود آمد نتوانست باعث شود که در مسکن مهر آمار تلفات جانی بالا رود و همان گونه که در عکس ها دیده اید سقف ها و ستون های این ساختمان ها با ایجاد زلزله ای با بزرگی 7.7ریشتری نتوانسته است که خراب شود و فقط دیوارهای آن آسیب رسیده است.

مسکن مهر

مسکن مهر

کسانی که در مسکن مهر زندگی می کردند، پیش از آن احتمال زیاد در خانه هایی که بسیار نا امن بوده اند سکونت داشتند و اگر این ساختمان ها نبود، معلوم نبود تعداد کشته ها و زخمی های این زلزله چند برابر می شد، مانند زلزله بم و رودبار.

همچنین ابراهیم داروغه زاده از همه خواسته تا کمک کنند: بهتر است به جای اینکه نفرین کنیم، شمعی را روشن نماییم. هلال احمر شماره حساب هایی را در اختیار مردم گذاشته است تا کمک های شان را به این حساب بریزند و برای اینکه باقی افراد را تشویق به این کار کنند فیش واریزی آن را در فضای مجازی به انتشار بگذارند.

ابراهیم داروغه زاده

ابراهیم داروغه زاده

زمانی که دبیر جشنواره فیلم فجر تلفات ساکنین در مسکن مهر را دو نفر اعلام کرد، هنوز تعداد واقعی کسانی که جانشان را در این زلزله از دست داده اند مشخص نبود. همچنین می توان گفت که دبیر جشنواره فیلم فجر که علاوه بر این کار معاون نظارت سازمان سینمایی را بر عهده دارد، چرا باید در مورد مسائل خارج از تخصص اش نظر بدهد؛ آن هم موضوعی که دفاع و یا انتقاد از آن یک شائبه ی سیاسی به حساب می آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *