#


در جشنواره ای که فقط 22سهمیه دارد، 94فیلم سینمایی به رقابت پرداخته اند

فیلم سینمایی
23 نوامبر 2017 يك نظر 1731 بازدید

در جشنواره ای که فقط 22سهمیه دارد، 94فیلم سینمایی به رقابت پرداخته اند

در جشنواره ای که فقط 22سهمیه دارد، 94فیلم سینمایی به رقابت پرداخته اند

خبرهای زیادی در چند روز اخیر در مورد فیلم های سینمایی که در جشنواره فیلم فجر حضور دارند به انتشار گذاشته شده است. تهیه کنندگان فیلم های سینمایی فرم های حضورشان را در جشنواره فیلم فجر با شروع فراخوان این جشنواره پر کرده اند و بعد از به اتمام رسیدن این مهلت، روابط عمومی این رویداد سینمایی خبر داد که تعداد فیلم های سینمایی که می خواهند در این جشنواره حضور داشته باشند به 94فیلم رسیده است که باید از بین این 94فیلم تنها 22فیلم را با نظر هیات انتخاب به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کنند.

بعد از به پایان رسیدن این مهلت در کل 137اثر فرم تقاضی حضور در این جشنواره را به دبیرخانه تحویل دادند. آثاری که به این دبیرخانه ارائه شده است دارای 94فیلم سینمایی و 43فیلم مستند می باشد. روابط عمومی جشنواره بیان کرد که بعد از رسیدگی به فرم های متقاضیان و پرسش و دستیابی قطعی به پروانه ساخت و پروانه نمایش سینمایی لیست اثرهای برگزیده جشنواره فجر تکمیل می شود.

بررسی فیلم ها که توسط هیات انتخاب صورت می گیرد به زودی شروع می شود و تا اواخر آذر ماه ادامه دارد و آثاری که بخش مسابقه راه پیدا می کنند در هفته اول دی ماه اعلام خواهند شد. سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه سال جاری به دبیری ابراهیم داروغه برگزار خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *