#


جنجال درباره بلیت‌های جشنواره فیلم فجر ادامه دارد

31 ژانویه 2018 يك نظر 1263 بازدید

جنجال درباره بلیت‌های جشنواره فیلم فجر ادامه دارد

جنجال درباره بلیت‌های جشنواره فیلم فجر ادامه دارد

صحبت‌ های مدیر پردیس سینمایی آزادی در ارتباط با تخصیص سهمیه بلیت ‌های جشنواره فیلم فجر به نهادها و ارگان ‌ها با انتقاد زیاد یکی از مسئولان جشنواره رو به رو شده است. رضا سعیدی ‌پور بیان داشته است که برای سانس ‌های پایانی شب بلیتی برای فروش به مردم باقی نخواهد ماند، زیرا دبیرخانه جشنواره فجر سهمیه را به ارگان ‌ها و نهادها می‌ دهد. زیرا مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر صحبت ‌های مدیر سینما آزادی را «دروغ و نادرست» خوانده است.

با توجه به این که شک و تردید های موجود در خصوص بلیت فروشی جشنواره و مختص سهمیه‌ های «ویژه» پیش از شروع پیش‌ خرید اینترنتی برای افراد برطرف نشد، سعیدی پور روز شنبه در مورد تعداد بلیت‌ های عرضه شده در گیشه سینما آزادی برای جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفته بود: «دائماً می ‌گویند بیست درصد فروش در گیشه سینما وجود دارد. به طور معمول در سانس های سه و چهار (آخر شب) برای گیشه حتی یک بلیت هم از سوی ستاد جشنواره به سینما اختصاص نخواهد یافت. دلیل آن نیز درخواست های بسیاری از طرف ارگان ‌ها و سازمان ‌ها می باشد. به همین خاطر در بسیاری از سانس ‌های شب ما بلیت برای گیشه نداریم.»

وی در هر صورت امکان تماشای فیلم ‌ها برای مردم را امکان پذیر دانسته بود: «اما این خبر را باید بدهم که به طور معمول کسانی که به حضور در جشنواره فیلم فجر علاقه بسیاری دارند و جلوی سینما آزادی می آیند دست‌ خالی بیرون نمی ‌روند و در سانس فوق العاده می‌ توانند فیلمی که مورد نظرشان است را تماشا کنند و یا در کف سالن نمایش فیلم ‌ها را دنبال خواهند کرد.»

فرجی: چرا چنین حرفی زدید؟

مدیر امور سینماهای جشنواره سی و ششم فیلم فجر، محمدرضا فرجی در واکنش به صحبت های مدیر سینما آزادی به ستاد خبری جشنواره گفته است: «من در تعجب هستم که آقای سعیدی ‌پور چرا و چگونه بدون هیچ بررسی این حرف را زده است! با در نظر گرفتن این که ما هنوز هیچ نوع بلیتی از سهم گیشه ‌های سینماها را تحویل نداده ‌ایم، نمی ‌دانم این اطلاعات غلطی که به دست آمده است از کجا به وی رسیده است؟ این دروغ محض می باشد و چنانچه بخواهم با سرعت پاسخ دهم، می گویم این حرف، یک دروغ بیش نیست.»

محمدرضا فرجی در ادامه تاکید کرده است که در همه ی سانس ‌های پردیس آزادی، بلیت ‌های مردمی در نظر گرفته شده و بیان کرده است: «من از مدیر پردیس آزادی سوالی را می ‌پرسم و دوست دارم سوال من را جواب دهد؛ آقای سعیدی ‌پور! آیا شما صورت جلسه تحویل بلیت ‌های گیشه ما را مشاهده کرده اسد که این حرف را می زنید؟»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *