#


جشنواره فجر و پرکارترین بازیگران

جشنواره فجر و پرکارترین بازیگران
22 دسامبر 2016 بدون نظر 2815 بازدید

جشنواره فجر و پرکارترین بازیگران

در سی و پنجمین جشنواره فجر تعداد بازیگران مرد متقاضی مورد برسی قرار گرفت

این لیست شامل آثاری می باشد که فرم را تکمیل کرده اند و برای جشنواره  فجر اعلام آمادگی کرده اند. حال باید منتظر ماند و دید تا زمانی که اعلام شده است کدام یک از کارگردان ها، آثار خود را به جشنواره ی فلیم فجر می رسانند.

حال بازیگران مردی هم هستند که بخشی از جشنواره را بر دوش گرفته اند که با توجه به درخواست تهیه کنندگان این بازیگران حضور پیدا کردند و ممکن است هر یک از آنها با توجه به زمانی که مانده است در آثار دیگری نیز ایفای نقش کنند.

فهرست هنرمندانی که در جشنواره ی فیلم فجر امسال حضور پیدا کردند :

آقای پژمان بازغی که در پنج فیلم حضور پیدا کرد، آقای حمیدرضا آذرنگ در پنج فیلم ایفای نقش کرد. آقای سیامک صفری در جشنواره فجر با 6 فیلم برای دریافت سیمرغ بلورین تلاش می کند. آقای مهدی پاک دل با 4 فیلم به سیمرغ بلورین فکر می کند. آقای رضا ناجی با چهار فیلم عازم جشنواره فیلم فجر شد.

بازیگرانی که با دو فیلم به جشنواره ی فلیم فجر رفتند :

آقای حیدرضا پگاه با فیلم رقص پا و گیلدا، آقای جمشید هاشم پور با فیلم انزوا و ملی و راه های نرفته اش، آقای جواد عزتی با فلیم ماجرای نیمروز و خرگیوش، همایون ارشادی با فیلم ایتالیا –خرگیوش، امیر آقایی با فیلم فصل نرگس و بدون تاریخ بدون انقضا، شاهرخ فروتنیان با فیلم دختری با شال قرمز و ایستگاه اتمسفر، حامد بهداد با فیلم مونا و سد معبر، هادی حجازی فر با فیلم گیلدا و ماجرای نیم روز، سیامک انصاری با فیلم ساعت پنج عصر و خرگیوش، ساعد سهیلی با فیلم گشت ارشاد 2 و ماهور، شهروز دل افکار با فیلم بی نامی و زرد، آقای علیرضا شجاع نوری با فیلم نگار و کمدی انسانی، آقای هومن سیدی با فیلم مادری و کمدی انسانی، آقای صابر ابر با فیلم ویلایی ها و تابستان داغ، آقای آتیلا پسیانی با فیلم بی حجاب و نگار، آقای پرویز پرستویی با فیلم خانه کاغذی و قاتل اهلی، آقای سعید آقاخانی با فیلم آباجان و دارکوب، آقای رضا کیانیان با فیلم فراری و تقصیر من نیست، آقای حسام نواب صفوی با فیلم زیر سقف دودی و نهنگ عنبر.

بازیگرانی که با سه فیلم به جشنواره فجر رفتند :

آقای بابک حمیدیان با فیلم های کاناپه، سهیلا و خرگیوش، آقای مصطفی زمانی با فیلم های یک روز به خصوص، سارا و آیدا و لابی، آقای فرهاد اصلانی با میم های ماجان، زیر سقف دودی و یک روز به خصوص، شهرام حقیقت دوست با فیلم های زیر سقف دودی، زرد و لابی، آقای مهرداد صدیقیان با فیلم های زرد، سهیلا، ماجرای نیم روز، حمید فرح نژاد با فیلم های بی حساب، گشت ارشاد 2، خوب ، بد ، جلف.
و آقایان پرویز پرستویی، نوید محمد زاده، امیر جعفری، داریوش ارجمند، عزت الله انتظامی، امین تارخ، شهاب از جمله بازیگرانی هستند که تنها در یک فیلم حضور پیدا کردند اما با این حال شانش برای دریافت سیمرغ بلورین را دارند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *