#


گلایه حمید فرخ نژاد از توزیع نسخه قاچاق گشت 2

حمید فرخ نژاد
21 می 2017 يك نظر 1573 بازدید

گلایه حمید فرخ نژاد از توزیع نسخه قاچاق گشت 2

گلایه حمید فرخ نژاد از توزیع نسخه قاچاق گشت 2

به گزارش از من بپرس، حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم سینمایی گشت 2 در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از وجود نسخه قاچاق این فیلم در بازار خبر داده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که نمایش عمومی گشت 2 در سینماها کماکان ادامه دارد.

در این یادداشت که با گلایه از فروش نسخه قاچاق گشت 2 در سطح کشور و همچنین اظهار ناراحتی از عدم توانایی پلیس فتا در برخورد با این با این پدیده همراه است، آمده:

باعث تأسف است که اعلام کنم نسخه قاچاق فیلم گشت ٢ وارد بازار شده و متأسفم که اعلام کنم طی هفته گذشته در این ارتباط شکایتی تنظیم و به دادگاه رسانه تسلیم کردیم، ولی تمام تلاش‌ های قانونی ما برای جلوگیری از این سرقت بی‌ نتیجه موند. پلیس فتا، پلیس امنیت و شورای صیانت سینما فقط اظهار تأسف کردن و دیگر هیچ … عملاً دست قانون جلوی سارقین بالاست و نسخه غیرقانونی گشت ٢ عیان و در محیطی امن در حال خرید و فروش؛ متاسفم برای سینمایی که هیچ پناهی ندارد.

در پایان این یادداشت فرخ نژاد خطاب به مخاطبا این فیلم گفته: به‌عنوان یک شهروند ناامید از قانون از شما تقاضا می‌ کنم با سارقین همکاری نکنید و نسخه قاچاق را دانلود و خریداری نکنید.

پدیده ای به نام قاچاق فیلم

گفتنی است پیگیری پدیده قاچاق فیلم های روی پرده به علت عدم رعایت کپی رایت در داخل کشور با موانع جدی رو به روست.

علاوه بر این قیمت بالای بلیت سینماها به این امر دامنه می زند. به این معنی که قیمت بلیت سینما چند برابر نسخه دی وی دی آن است، بنابراین هم به صرفه تر است و هم نوعی توجیه برای افراد دخیل در این کار فراهم می آورد.

به این موارد باید عدم نظارت درست در سینماها برای جلوگیری از بردن وسایلی مانند دوربین فیلمبرداری را نیز اضافه کرد.

از طرف دیگر شنیده شده برخی افراد در دستگاه ها و نهادهای مرتبط با مجوز و بازبینی فیلم ها در مواردی اقدام به پخش نسخه ای از فیلم ها می کنند.

باید دید مورد گشت 2 به کدام یک از عوامل ذکر شده، مرتبط است

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *