#


گشت دو از مرز هفده میلیارد گذشت

گشت 2
7 می 2017 بدون نظر 1585 بازدید

گشت دو از مرز هفده میلیارد گذشت

گشت دو از مرز هفده میلیارد گذشت

به گزارش از من بپرس، فیلم سینمایی گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی دیروز توانست از رکورد 17 میلیارد تومان نیز فراتر رفته و همچنان به یکتازی خود در سینمای ایران ادامه دهد.

این فیلم که در تاریخ 25 اسفند در سینماهای ایران اکران آن آغاز شده است، در هفته گذشته، با پشت سر گذاشتن فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی، با عبور از مرز 16 میلیارد توانسته به تنهایی در صدر پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بایستد. و حال به فکر ثبت رکوردی جاودانه است ، هر چند این رکورد به شدت توسط فیلم نهنگ عنبر 2 تهدید می شود.

داستان این فیلم از این قرار است که عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده و به سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده و در پی کاری شرافتمندانه می گردند، اما پس از تلاش های بسیار سرانجام ناچار می شوند دوباره مسیر گذشته شان را پیش ببرند و از همین جاست که گشت 2 آغاز می شود.

بازیگران گشت 2 عبارتند از حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی.

سایر عوامل:

تهیه‌ کننده: سعید سهیلی , حمید فرخ نژاد

فیلمنامه: مهدی محمدنژادیان

فیلمبردار: مسعود سلامی

تدوین: حسن ایوبی

طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *