#


پایان جشنواره ” تریبکا “

پایان جشنواره " تریبکا "
16 مارس 2017 بدون نظر 1245 بازدید

پایان جشنواره ” تریبکا “

پایان جشنواره ” تریبکا ” با حضور ” پدر خوانده “

در پایان شانزدهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم ” تریبکا ” عوامل و کارگردان قسمت دوم پدر خوانده نیز حضور داشتند.

شانزدهمین دوره ی جشنواره فیلم ” تریبکا ” با نمایش ویژه ” پدر خوانده 2 ” و حضور کارگردان و چند تن از عوامل این فیلم ماندگار به کار خود پایان داد.

جشنواره کار خود را با فیلم کلایو دیویس در روز 19 آوریل آغاز کرد و در سی ام آوریل به کار خود پایان داد. دو قسمت اول فیلم پدر خوانده به مناسبت 45 سالگی اولین اکران خود در آخرین شب جشنواره نمایش داده شد.

در پایان نمایش ” فرانسیس فورد کاپولا ” خالق ” پدر خوانده ” و چند تن از بازیگران معروف که اکثر مردم با بازی آنها خاطره دارند حضور داشتند. آل پاچینو، جیمز کان، رابرت دنیرو، رابرت دووال، دایان کیتون، تالیا شیر، از بازیگران اصلی این فیلم هستند که در نشست حضور داشتند.

در این جشنواره فیلم ( دایره ) به کارگردانی ( جیمز پانسالت ) و هنرنمایی ( تام هنکس ) و اما ( واتسون ) اکران بین المللی شد. ( مایک و سگ دیوانه ) و ( داستان پسر بد ) از دیگر آثاری بودند که در این دوره از جشنواره ( تروبیکا ) 2017 به نمایش درآمد.

این فستیوال که به نحوی آثار قدیمی و تاثیر گذار بر جامعه را به نمایش در می آورد 25 سالگی ( علاء الدین ) 15 سالگی مستند ( بولینگ برای کلومباین ) در گفتگویی با مایکل مرو و 25 سالگی ( سگ های انباری ) با حضور ( کوئنتین تارانتینو ) و بازیگران این فیلم ها رانیر به نمایش درآورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *