#


هنرپیشه شدن جنازه واقعی

هنرپیشه
7 دسامبر 2017 يك نظر 1183 بازدید

هنرپیشه شدن جنازه واقعی

هنرپیشه شدن جنازه واقعی

به گزارش ازمن بپرس، دیلی میل نقل کرده است، زوجی آلمانی 26سال قبل در اوزتال آلپ که در جنوبی ترین بخش تیرول ایتالیا قرار دارد جنازه ی یخ زده ای را پیدا کرده اند. بعد از اینکه این جنازه را به آزمایشگاه های تخصصی انتقال دادند و بر روی آن معاینات انجام شد به این نتیجه رسیدند که این جنازه در اصل یک مومیایی بوده است. عمر این جنازه را پنج هزار و سیصد سال گزارش داده اند.

هنرپیشه

هنرپیشه

هم اکنون فلیکس راندو، فیلمساز آلمانی تصمیم گرفته است که فیلمی را طبق زندگی این جنازه تولید کند. هنرپیشه ای که باید این نقش را بازی کند را هم انتخاب کرده است و یک نکته ی بسیار عجیبی که وجود دارد و سر و صدای زیادی را هم به پا کرده این است که در قسمت های پایانی این فیلم جنازه مومیایی شده ی معروف را هم به نمایش می گذارد. پژوهشگران زیادی برای تولید این فیلم شرکت کرده اند. این محققان شیوه زندگی این مرد را طبق شواهد تاریخی که در آن دوره وجود دارد رویا پردازی کرده اند و در این فیلم روزهای سخت این مرد یخی تا هنگامی که در ارتفاعات مومیایی می شود را روایت می کند.

هنرپیشه

هنرپیشه

نام جنازه ی مومیایی که در این فیلم حضور خواهد داشت «اوتزی» می باشد. این مومیایی هم اکنون در یک موزه ی نه چندان شناخته در شهر بولزانو نگه داری می شود که به عنوان پیرترین مومیایی در سراسر جهان شناخته می شود. مسئولان این فیلم نام فیلم را «مرد یخی» گذاشته اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *