#


نمایش ها و فیلم های کودک و نوجوان در اکران پاییزی

فیلم کودک و نوجوان
8 دسامبر 2017 يك نظر 5605 بازدید

نمایش ها و فیلم های کودک و نوجوان در اکران پاییزی

نمایش ها و فیلم های کودک و نوجوان در اکران پاییزی

در بین فیلم هایی که در اکران فصل پاییز بر روی پرده رفته اند، تعداد پنج فیلم در حیطه کودک و نوجوان قرار دارد و متناسب برای تماشای خانوادگی می باشد.

با توجه به نوبت اکران فیلم‌ها و تعداد زیاد فیلم‌های اجتماعی، کودکان و نوجوانان در اکران سینماها فراموش نشدند و با تنوع خوبی پنج فیلم می‌تواند میزبان کودکان و نوجوانان در سینماها باشند.

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که مورد استقبال مخاطبان و بینندگان قرار گرفت هنوز هم بر روی پرده سینماها می باشد و توانایی جذب مخاطب کودک و نوجوان را دارد. این فیلم در سینماهای تماشا، ماندانا و فرهنگ سرای اشرق در حال نمایش می باشد و در بسیاری از شهرهای کشور، اکران این فیلم ادامه دارد. بیژن بنفشه خواه، برزو ارجمند، آناهیتا همتی، بهنوش بختیاری،  نادر سلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، عباس محبوب، شهرام قائدی، افشین سنگ چاپ، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، فرهاد بشارتی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، مینا سلیمانی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، عرفان برزین، پارسیا شکوری فر، امیرکیان عبدی، سامیار محمدی و ایمان امیری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم کودک و نوجوان

فیلم کودک و نوجوان

فیلم سینمایی «شکلاتی» نیز با موضوع جذابی که نمایش داده می شود می تواند میزبان خانواده ها همراه با کودکان و نوجوانان آن ها باشد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی این که من خیلی کوچک بودم… بچه هم که باشیم بازم شکلات بهترین مزه ی دنیاست ولی…

شبنم مقدمی، محمدرضا ھدایتی، ناصر ھاشمی، علی مسعوی، ارژنگ امیرفضلی، پریسا رضایی، فرزین محدث، شھره لرستانی، جواد جوینده و داریوش اسد زاده در این فیلم بازی کرده اند و بازیگران خردسال آن محمدرضا شیرخانلو، محمد حسین بلوکات، آیلی احمدی، شھاب شیر مردی، سامان میرحسینی و ھمراز اکبری می باشند که به ایفای نقش پرداخته اند. اکران این فیلم از هشتم آذر ماه شروع شده است و در سینماهای آزادی، کورش، مگامال، جوان، زندگی، شکوفه، ارگ، سمرقند، فلسطین و صحرا بر روی پرده سینما و در حال نمایش می باشد.

فیلم کودک و نوجوان

فیلم کودک و نوجوان

فیلم موزیکال و عروسکی «حقه باز دم دراز» فضای مفرح و شادی را برای کودکان ایجاد می کند و داستان عروسکی با نام عمو پیرداد می باشد که از خانه فرار می کند و در نهایت مشکلاتی را به وجود می آورد. سحر ولدبیگی، مریم شاه ولی، احمدرضا اسعدی، مجید مختارپور، محمد مایلی، پارسیا شکوری و ترنم کرمانیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در حال حاضر این فیلم در سینماهای سروش، ماندانا و سینمای امام علی به نمایش در آمده است.

فیلم کودک و نوجوان

فیلم کودک و نوجوان

فیلم «پینوکیو عامو سردار و رییس علی» با موضوع نوجوان می باشد و دغدغه های یک نوجوان در جنوب کشور را بیان می کند. ایم فیلم در سینماهای مگامال، کوروش و ملت به نمایش در خواهد آمد. هنرمندان جنوبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم کودک و نوجوان

فیلم کودک و نوجوان

فیلم انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» از چهارشنبه صبح به جدول اکران اضافه می گردد. این فیلم، جایزه های بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است و تا هم اکنون توانسته است نظر و رأی کارشناسان و دست اندر کاران را به خود جلب کند. فیلم انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به تعداد محدود هم برای مدارس به نمایش در آمده است. این فیلم بر گرفته از داستان تاریخی از قرآن می باشد که داستان آن در کشور یمن و شهر نجران می گذرد و زمان آن به یک قرن پیش از ظهور دین اسلام بر می گردد.

فیلم کودک و نوجوان

فیلم کودک و نوجوان

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *