#


فیلم یادم تو را فراموش برنده جشنواره هند شد

یادم تو را فراموش
6 مارس 2017 بدون نظر 1999 بازدید

فیلم یادم تو را فراموش برنده جشنواره هند شد

فیلم یادم تو را فراموش برنده جشنواره هند شد

فیلم سینمایی ( یادم تو را فراموش ) به کارگردانی علی عطشانی در پنجمین حضور بین المللی خود در کشور هند برنده جایزه جشنواره view international film festival  شد.

آخرین ساخته ی علی عطشانی پس از 5 بار شرکت در جشنوراه های بین المللی در نهایت توانست در جشنواره lake view هند جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند. این جشنواره هر ساله دو مرحله نهایی این فستیوال فیلم ایرانی wishbone برنده جایزه در بخش دراما شد. این سومین افتخار و موفقیت این فیلم در یک ماه اخیر بوده است که این خود باعث افتخاری برای سینمای ایران محسوب می گردد.

پیش از این علی عطشانی برنده بهترین فیلم انجمن مستقل فیلمسازان لندن شد. در این فستیوال صاحب جایزه بهترین فیلم شد و بعد از آن جایزه بهترین فیلم از جشنواره Canada international film festival  در شهر مونترال کانادا را از آن خود کرد.

این فیلم همچنین در میان پنج فیلم برتر بخش اصلی wind international film festival کشور ایالت متحده آمریکا شد که از دیگر افتخارات این اثر به شمار می آید.

فیلم ( یادم تو را فراموش ) هفتمین ساخته علی عطشانی است که رسیدن به این جوایز و افتخارات در این زمان محدود خود نشان از استعداد و تبحر این کارگردان در امر سینما و کارگردانی دارد.

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی که پیمان عباسی نیز نویسندگی آن را به عهده داشت. این فیلم در سال 1394 تولید شد و بازیگران آن حسین یاری، میترا حجازی، ماه چهره خلیلی، آزاده مهدی زاده، خشایار راد، بیتا عطشانی و مازیار فلاحی هستند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *