#


فیلم «همه می دانند» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2018 انتخاب شد

7 آوریل 2018 بدون نظر 1339 بازدید

فیلم «همه می دانند» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2018 انتخاب شد

فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره کن «همه می دانند» اصغر فرهادی است

در صورتی که ورایتی بیان کرده فیلم سینمایی «همه می ‌دانند» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی قرار است که فیلم افتتاحیه جشنواره کن هفتاد و یکم باشد. پیگیری وب‌ سایت ددلاین مبنی از آن است که این تصمیم همچنان تصویب نشده است و دبیر جشنواره کن، تیری فرمو تا فردا این انتخاب را نهایی می کند و چراغ سبز نشان خواهد داد.

ددلاین ماه قبل بیان کرده بود جدید ترین فیلم فرهادی که به زبان اسپانیایی می باشد و با بازی زوج معروف خاویر باردم و پنه ‌لوپه کروز تولید شده است ، احتمال دارد جشنواره کن هفتاد و یکم را افتتاح کند. علاوه بر این خبر، شرکت فیلم «همه می ‌دانند» در قسمت مسابقه جشنواره کن حتمی شده است.

قبل از این تنها یک فیلم اسپانیایی زبان یعنی فیلم «آموزش بد» ساخته پدرو آلمودار برای افتتاحیه کن بوده است.

فیلم سینمایی «همه می ‌دانند» داستان زنی (با بازی کروز) را روایت می کند که در پایتخت آرژانتین «بوینس آیرس» ساکن می باشد و به همراه همسر آرژانتینی و بچه‌ هایش به زادگاه خود در مادرید باز می ‌گردد. مجموعه‌ ای از رویدادهای پیش ‌بینی نشده منجر به افشای بعضی از رازها می گردد.

علاوه بر کروز و باردم، یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم ریکارد دارین می باشد. دیگر بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی عبارت اند از: باربارا لنی، اینما کوئستا ، ادوارد فرناندز و خاویر کامارا.

این کارگردان ایرانی دو جایزه اسکار را دریافت کرده است که آخرین بار با فیلم سینمایی «فروشنده» در جشنواره کن حضور داشت که دو جایزه برترین بازیگر مرد برای شهاب حسینی و برترین فیلمنامه را دریافت کرده است.

فیلم «همه می ‌دانند» قرار است پس از به اتمام رسیدن جشنواره کن در ماه مه در فرانسه به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *