#


فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی برای افتتاح جشنواره کن انتخاب شد

8 آوریل 2018 بدون نظر 1225 بازدید

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی برای افتتاح جشنواره کن انتخاب شد

دبیر جشنواره کن به فیلم «همه می دانند» چراغ سبز نشون داد

وبسایت رسمی جشنواره کن خبر قطعی شدن پخش فیلم «همه می ‌دانند» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی را به عنوان افتتاح‌ کننده این جشنواره را داده است. شب پیش، گمانه ‌زنی ‌هایی حاکی ‌بر برگزیدن هشتمین ساخته بلند اصغر فرهادی به منظور فیلم افتتاحیه جشنواره هفتاد و یکم کن پخش شد و چند ساعت قبل این خبر به طور رسمی تایید شد. همراه با آن، برگزارکنندگان جشنواره از نخستین تیزر این فیلم اسپانیایی زبان پرده برداری کرده‌ اند.

بر اساس نوشته وبسایت رسمی جشنواره کن، فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌ دانند» که کارگردانی آن بر عهده اصغر فرهادی می باشد سه ‌شنبه هشتم ماه مه در سالن «گراند تئاتر لومیر» در کاخ جشنواره به منظور فیلم افتتاحیه و در قسمت مسابقه به نمایش گذاشته می شود. قبل از این تنها یک فیلم اسپانیایی زبان یعنی فیلم «آموزش بد» به ساخته پدرو آلمودار برای افتتاحیه جشنواره کن به نمایش گذاشته می شد.

فیلم «همه می ‌دانند» داستان زنی (با بازی پنه لوپه کروز) را روایت می کند که در پایتخت آرژانتین بوینس آیرس ساکن می باشد و به همراه همسر آرژانتینی (خاویر باردم) و بچه ‌هایش به زادگاه خود در مادرید بازمی ‌گردد. مجموعه ‌ای از رویداد های پیش‌ بینی نشده منجر به افشای بعضی از رازها می‌ شود.

بر اساس نوشته سایت جشنواره، همچون تمام فیلمنامه‌ های فرهادی تا به این زمان، خانواده و پیوندهای خانوادگی و علاوه بر این انتخاب‌ های اخلاقی محوریت اصلی داستان جدیدترین فیلم وی را تشکیل می‌ دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *