#


فیلم های برتر پاییز 2017؛ به گفته ی پایلوت مووی

فیلم های برتر
4 اکتبر 2017 بدون نظر 1907 بازدید

فیلم های برتر پاییز 2017؛ به گفته ی پایلوت مووی

فیلم های برتر پاییز 2017؛ به گفته ی پایلوت مووی

به گزارش ازمن بپرس بعضی از فیلم هایی که در پاییز 2017 باعث سرگرمی مردم شده اند عبارتند از: فیلم “زن شگفت انگیز” که در نخستین اکران خود رکورد دار شد، فیلم ” دانکرک” به کارگردانی کریستوفر نولان، فیلم “بچه راننده”، فیلم اکشن “بلوند اتمی” که شارلیز ترون در آن نقش قهرمان فیلم را بازی کرد و فیلم “شهر گم شده ی زی”. مخاطبین هم بر روی شکل گیری اجراهای آفیس اثراتی را گذاشتند. این شکل گیری بر اساس قدرت مالی صورت نگرفته و فقط طبق کیفیت شکل گرفته است.

شما برای اینکه فیلم های برتر پاییز 2017 را ببینید فقط 4ماه فرصت دارید تا به سراغ آن ها بروید. ما به شما لیستی از این فیلم ها را خواهیم داد. تمام فیلم هایی که به شما ارائه می دهیم از بین تمام فیلم ها با دقت فراوان جداسازی شده است و نباید بگذارید که حتی یکی از آن ها هم از دست تان برود زیرا این لیست از بهترین فیلم های پاییز2017 می باشد.

1-“آن”

سرمایه گذار این فیلم شرکت فیلم سازی برادران وارنرز می باشد که در تاریخ 8سپتامبر اکران می شود. کارگردانی آن به عهده اندرس موچیتی است و بیل اسکارزگارد، جیدن لیبر هر و فین ولفهارد بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. دلقک ها همان طور که در میهمانی ها سرگرم کننده هستند می توانند باعث رعب و وحشت نیز بشوند که به آن کولوروفوبیا یا دلقک هراسی می گویند. برای این که به ژانر وحشت و به قلم استیون کینگ برسید باید رمان “آن” را دنبال کنید. این رمان روایت داستان هفت بچه است که به دست چهره ای که خود را شبیه به دلقک در آورده است تسخیر شده اند نام این دلقک پنی وایز است.

فیلم های برتر

فیلم های برتر

2-“مادر”

این فیلم در تاریخ 15 سپتامبر اکران می شود و کارگردان آن دارن آرونوفسکی می باشد. در این فیلم جنیفر لارنس، خاویر باردم و میشل فایفر نقش آفرینی کرده اند. آرونوفسکی آثارات هیجان آور روان شناسانه ای را خلق می کند و در آثار او کابوس های مالوخولیایی پر و بال می گیرند. داستان “مادر” که همان گونه در پرده ای از ابهام قرار گرفته است ناخوشایندترین جنبه هایی که این کارگردان دارد را به کار بسته و همه چیز را به اذن خود در آورده است.

برای تبلیغات این فیلم از چند تیزر تبلیغاتی ناخوشایند و چند پوستر مرموز استفاده شده است. در این فیلم لارنس و باردم یک زوج هستند که با ورود یک مهمان ناشناخته به خانه شان مورد آزمایش قرار گرفته اند.

3-“نبرد دو جنس”

کارگردانان این فیلم جاناتان دیتون و ولری فاریس هستند و این فیلم در تاریخ 22سپتامبر اکران می شود. شرکت «فاکس سر پلایت پیکچرز» سرمایه گذار این فیلم است. اما استون، استیو کارل و آندره آریسبرو بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم هایی که درباره ی تنیس تولید می شوند مانند سرویس دهی اتوبوس ها می باشد. شما در یک ایستگاه اتوبوس به مدت یک قرن منتظر می نشینی و بعد از اومدن دو اتوبوس که باهم رسیده اند درباره ی کم بودن امکانات خط های حمل و نقل عمومی سر و صدا می کنید. فیلم “نبرد دو جنس” قصد تکمیل کردن فیلم “بوری در مقابل مک انرو” را دارد. این دو فیلم در مورد دو مسابقه تولید شده اند و مسابقات به ترتیب بین بیلی جین کینگ مقابل باربی ریگگس و بیورن بوری مقابل جان مک انرو برگزار شده بود. به مسابقات بین زنان و مردان “نبرد دو جنس” می گویند.

4-“کینگزمن: محفل طلایی”

سرمایه گذار این فیلم کمپانی فاکس قرن بیستم است و کارگردانی این فیلم بر عهده متیو وان می باشد. بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده اند عبارتند از: تارون اگرتون، کالین فرث، جولیان مور و این فیلم در تاریخ 22سپتامبر اکران می شود.

یکی از فیلم هایی که در سال 2015 میلادی جزو پرفروش ترین ها بوده است فیلم “کینگزمن: سرویس مخفی” است که بودجه ی 94 میلیون دلاری که داشته توانسته صاحب 414.4میلیون دلار شود. این فیلم باعث شده است که تمام منتقدین تحت تاثیر آن قرار بگیرند و به عنوان فیلمی که به ژانر جاسوسی، اکشن و کمدی حیاتی دوباره بخشیده است مورد تشویق و ستایش تمام افراد قرار گرفته است. این فیلم برای سنین R رتبه بندی شده است و متیو وان در این فیلم تمرکز خود را بر روی اگزی که با بازی تارون اگرتون قرار داده است.

فیلم های برتر

فیلم های برتر

5-“لاکی”

بازیگران این فیلم هری دین استنتون، دیوید لینچ و ران لیوینگستون هستند که کارگردانی اش برعهده ی جان کارول لینچ است. سرمایه گذار فیلم “لاکی” مگنولیا پیکچرز می باشد.
با رسیدن این فیلم از جنوب به جنوب شرقی تمام بحث ها بر سر این بود که استنتون بهترین بازیش را در سن 90سالگی رقم زد. او در این فیلم به عنوان یک قهرمان بازی کرد و نقشی که به او داده اند به عنوان یک آتئیست بدبین است. او در غروب زندگی خود قصد دارد که سفری معنوی برای رسیدن به روشنگری داشته باشد.

فیلم های دیگری نیز وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را ببینید. “مرگ بازان” تاریخ اکران 29 سپتامبر، “ساخت آمریکا” تاریخ اکران 29 سپتامبر، “بلید رانر2049″، “آدم برفی”، “11بیگانه” تاریخ اکران 13 اکتبر و “ژئواستورم” تاریخ اکران 20اکتبر.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *