#


فیلم سینمایی “سد معبر”؛ دومین فیلم پر فروش هفته

5 ژانویه 2018 11 نظر 2667 بازدید

فیلم سینمایی “سد معبر”؛ دومین فیلم پر فروش هفته

فیلم سینمایی “سد معبر”؛ دومین فیلم پر فروش هفته

در حال ادامه دادن راه خود می باشد. در هفته ای که گذشت این فیلم توانست بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان فروش داشته باشد و پس از گذشت چهار هفته از نمایش این فیلم توانست مخاطبانش را به بالای یک میلیون نفر برساند. همچنین دومین فیلمی که توانست فروش زیادی داشته باشد فیلم سینمایی “سد معبر” بوده است. در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، محسن کیایی، باران کوثری و نادر فلاح حضور دارند که به عنوان نقش های اصلی این فیلم بازی می کنند. فیلم سینمایی “سد معبر” از چهارشنبه ی هفته ی گذشته در سینماهای سراسر کشور بر روی پرده رفته است.

در فیلم “آینه بغل” که ساخته منوچهر هادی می باشد بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، یکتا ناصر، جواد عزتی، مه لقا باقری، نازنین بیات و… ایفای نقش می کنند که پس از گذشت چهار هفته توانسته است که بیش از هشت میلیارد تومان فروش داشته باشد. این فیلم در هفته ی گذشته با وجود تظاهراتی که برگزار شد علاوه بر این که افت نداشته است بلکه در مقایسه با هفته ی گذشته بیش از صد میلیون تومان افزایش داشته است. این فیلم با فروشی که در هفته ی گذشته داشته است توانسته است یک میلیارد و 865میلیون تومان کسب کند.

ولی از زمانی که فیلم سینمایی “سد معبر” با کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار به نمایش در آمد این فیلم  توانست پس از یک هفته جای فیلم “خالتور” را بگیرد که پرفروش ترین فیلم در گیشه هفتگی سینمای ایران بوده است.  این فیلم در هفته ی گذشته توانسته است که بیش از 260میلیون تومان درآمد کسب کند و عنوان دومین فیلم پرفروش هفته را در اختیار خود قرار دهید.

فیلم دیگری که توانست سومین عنوان پرفروش در سینمای ایران را در هفته ی گذشته به خود اختصاص دهید فیلم کمدی “خالتور” بود که پس از گذشت 9هفته از زمان اکران آن هم اکنون در سالن های کمتری به نمایش در می آید. این فیلم سینمایی تا پیش از فیلم “آینه بغل” عنوان اولین فیلم پرفروش هفته و آخر هفته را در اختیار داشت و در هفته ی گذشته با فروش 215میلیون تومان توانست که درآمد کل خود را از مرز شش میلیارد عبور دهد.

بعد از این سه فیلم، فیلم هایی چون “ثبت با سند برابر است” ، “قاتل اهلی” ، “حریم شخصی” و “خانه کاغذی” به تربیت در رده های دیگر پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران قرار گرفته اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *