#


طبق گفته وزیر ارشاد فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» اکران نمی شود!

فیلم سینمایی
11 دسامبر 2017 3 نظر 2067 بازدید

طبق گفته وزیر ارشاد فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» اکران نمی شود!

طبق گفته وزیر ارشاد فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» اکران نمی شود!

با اینکه حدود دو هفته قبل در شورای صنفی نمایش، قرار داد اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» بسته شد، هم اکنون نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، آقای نصرالله پژمانفر خبر داد که وزیر ارشاد اعلام کرده است که فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» اکران نخواهد شد. وقتی که حرف های پژمانفر منتشر شد، سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد که فردا در مورد نمایش فیلمی که قرار داد اکرانش به ثبت رسیده است دوباره تصمیم گیری می شود.

بعد از اینکه رسانه های اصولگرا برای به وجود آوردن فضای منفی بر ضد نمایش فیلم «عصبانی نیستم» تلاش هایی را کردند، امروز نایب رئیس اصولگرای کمیسیون فرهنگی مجلس، نصرالله پژمانفر در مورد اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» گفته است که طبق صحبت هایی که در صحن علنی مجلس با وزیر ارساد داشته ام، وی اعلام کرد که این فیلم سینمایی اکران نمی شود.

فیلم سینمایی

فیلم سینمایی

با منتشر شدن این صحبت ها اکثر رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های منفی را نسبت به اظهارات نایب رئیس کمیسیون فرهنگی نشان دادند . برخی از آن ها اعلام کردند که اگر جلوی اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» گرفته شود، استقلال این وزارتخانه را تحت الشعاع قرار می گیرد.

همچنین سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد صحبت هایی که پژمانفر به نقد سینما کرده است گفته که فردا در مورد اکران و یا عدم اکران این فیلم مجددا تصمیم گیری خواهیم کرد. قبل از این این فیلم در سال 93با اینکه قرارداد اکرانش به ثبت رسید ولی به خاطر فشارهای سیاسی نتوانست که در سینماهای کشور به نمایش دربیاید. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا وزارت ارشاد برای دومین بار تسلیم فشارها می شود و یا خیر.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *